خرید رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان

مراحل تولید رنگ پودری الکترواستاتیک

مراحل تولید رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان یکی از انواع رنگ ها میباشد. روشی که از آن برای تولید رنگ پودری استاتیک استفاده میشود، روش اختلاط مواد اولیه آن به صورت مذاب است.

به این صورت که ابتدا مواد اولیه لازم برای ساخت آن را وزن میکنند. سپس آن ها را با هم مخلوط مینمایند که به آن مرحله پیش اختلاط میگویند و در مرحله بعد از دستگاه اکسترودر عبور میدهند.

پس از مرحله اکستروژن این اجازه را به مواد میدهند که سرد شود. به این صورت که مواد مذاب را به صورت ورقه های نازک در می آورند و در آن حالت ورقه ها شروع به سرد شدن میکنند.

سپس ورقه های سرد شده را آسیاب مینمایند و ذرات را به اندازه مورد نظر در می آورند. اندازه ذرات الکترواستاتیک نه باید از حدی کوچکتر باشد که تحت تاثیر بار الکتریکی قرار نگیرند و نه از حدی بزرگ تر باشند که روی سطوح ظاهر نامناسبی را ایجاد کنند.

پس از این مرحله نیز نوبت به الک کردن میرسد تا پودر به صورت کاملا یک دست درآید. مرحله آخر نیز بسته بندی رنگ میباشد. فروشگاه ترنج از توزیع کنندگان رنگ پودری است.

توزیع کنندگان رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان

رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان

شهر اصفهان به عنوان یکی از قطب های برتر صنعت رنگ و رزین ایران چه در عرصه تولید مواد اولیه از جمله تولید رزین های اکریلیک پایه حلال و چه در عرصه تولید رنگ های صنعتی و ترافیکی کارخانه های بسیار شاخصی را در خود جای داده است؛ که کیفیت و سرعت عمل و قیمت این کارخانه ها در تامین محصولات مورد نیاز حوزه رنگ و رزین مایه مباهات سایر استان ها را در این فاکتور ها شده است.
به طور مثال تولید رزین اکریلیک پایه حلال که جهت تولید سنگ مصنوعی کاربرد دارد به طور عمده تنها در این استان انجام می شود و یا در تولید و توزیع رنگ های ترافیکی تک جزئی و دو جزئی و رنگ های ترافیکی سرد و گرم کارخانه های معروفی در استان اصفهان قرار دارند .تولید عمده با کیفیت انواع رنگ های پودری الکترو استاتیک اپوکسی و پلی استر که از انواع رنگ های پودری الکترو استاتیک ساده و چکشی و براق و مات و سوپرمات را نیز شامل می شود در استان اصفهان با بهترین کیفیت و درجه بالایی از دقت و ظرافت در حال انجام است و مراکز اعمال و خدمات کوره رنگ پودری در شهرهای مختلف مراجعات همه روزه به تولیدکنندگان و توزیع کنندگان رنگ پودری الکترو استاتیک در اصفهان دارند.
تولید رنگ الکترواستاتیک توسط ما صورت میگیرد. به همین دلیل فروشگاه ترنج یکی از توزیع کنندگان رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان به شمار میرود. فروش ما به این صورت است که شما میتوانید رنگ مورد نظر خود را به صورت عمده از ما خریداری کنید و در فروشگاه های خود به فروش برسانید.

بیشتر بخوانید :  رنگ اپوکسی مخصوص فلز + ویدیو لایه بندی و نحوه اجرا

رنگ ها از نظر کیفیت درجه یک هستند. شما میتوانید برای اینکه از قیمت ها و سایر جزئیات در مورد خرید از ما باخبر شوید با ما ارتباط برقرار کنید. همچنین علاوه بر فروش عمده به صورت تک فروشی نیز رنگ ها را در اختیار مشتریان قرار میدهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.