خرید عمده رزین اپوکسی و هاردنر

در خرید عمده رزین اپوکسی و هاردنر مخصوصا با حجم های زیاد موارد زیادی وجود دارد؛ که در صورت رعایت نکردن آن ها مشکلات جدی برای خریدار عمده رزین اپوکسی و هاردنر به وجود می آید؛ که دلیل اصلی این موضوع حساسیت بالای این رزین اپوکسی و هاردنر نسبت به نور و دمای محیط می باشد.

در ابتدای امر جهت خرید عمده به ظرف A و ظرف B  که ظرف اول مربوط به اپوکسی و ظرف دوم مربوط به هاردنر هستند دقت نمایید.نسبت ترکیب رزین اپوکسی و هاردنر معمولا یک به دو و یک به یک و یا نسبت های دیگر است که از روی سایز ظرف هرکدام قابل تشخیص است معمولا ظرف کوچک تر مربوط به ظرف هاردنر است.

جهت دریافت پرایمر زینک ریچ اپوکسی و  قیمت زینک ریچ اپوکسی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

در خرید عمده رزین اپوکسی و هاردنر دقت کنید ظرف ها کدر و پلمپ باشد

در خرید عمده رزین اپوکسی و هاردنر دقت کنید ظرف ها کدر و پلمپ باشد

حتما ظرف های کدر استفاده شده باشد.پلمپ بودن ظرف ها در حجم های زیاد اهمیت بالایی دارند چرا که با بالا رفتن حجم محصول قیمت و هزینه و پول پرداخت شده برای خرید رزین اپوکسی و هاردنر خسارت های ایجاد شده را به صورت تصاعدی بالا می برد.

ظرف های شفاف و پلاستیک و ظرف های فلزی به دلیل شفافیت و یا واکنش پذیری با رزین اپوکسی و هاردنر باعث از دست رفتن خاصیت محصولات خریداری شده می شود.

بیشتر بخوانید :  رنگ نما اپوکسی

در خرید عمده رزین اپوکسی و هاردنر دقت کنید ظرف ها کدر و پلمپ باشد

در بعضی موارد دیده می شود که  با ترکیب حلال‌های گوناگون با رزین اپوکسی، رین دیگر کیفیت اولیه خود را ندارد و حتی مشکلاتی برای خریدار و یا مصرف کننده به وجود می آید و در صورتی که بو های خاصی مثل بو های تند در ظرف رزین به مشام بخورد حتما دچار مشکل است. ولی هاردنرها به دلیل وجود پلی آمین مقداری بو دارند و نمی توان ان را به حساب مشکل دار بودن هاردنر دانست.

همچنین جهت دریافت قیمت رنگ اپوکسی آهن و قیمت رنگ سوله و فروش کولتار اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

بازار فروشندگان معتبر رزین اپوکسی و هاردنر

بازار فروشندگان معتبر رزین اپوکسی و هاردنر

اما بازار خرید عمده رزین اپوکسی و هاردنر در اینترنت و یا بازارهای مختلف فروش محصولات رنگ و ابزار در تهران و مراکز استان ها می تواند محل مناسبی برای یافتن فروشگاه های معتبر خرید عمده رزین اپوکسی و هاردنر آن می باشد.

حتما باید از فروشگاه معتبر خرید شود اگر از اینترنت خرید انجام می شود حتما نسبت به اعتبار فروشنده اینترنتی اطمینان خاصل شود و یا اگر به صورت حضوری خرید های عمده انجام می شود نسبت به اعتبار و تعهد فروشنده پرس و جو شود.

بازار فروشندگان معتبر رزین اپوکسی و هاردنر

پوشش های رزین اپوکسی و هاردنر، در اثر واکنشی که بین رزین اپوکسی و هاردنر صورت می گیرد، سخت واکنشی می شوند. آن ها را قبل از مصرف برای آغاز واکنش سخت شدن به نسبت تعیین شده مخلوط می کنند. پیش مخلوط کنی ، مقاومت شیمیایی لایه سخت شده و چسبندگی آن را به زمینه بهبود می بخشد.

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش رنگ ضد زنگ اپوکسی

چون دما روی سرعت اثر واکنش اثر دارد، یک حداقل دمای 16 درجه سانتی گراد برای هر دو هوا و زمینه توصیه می شود.

در این دما ،سخت شدن واکنشی پوشش به تاخیر می افتد. پوشش های اپوکسی مقاومت شیمیایی ، مقاومت به آب ، و سایش برتری نسبت به نوع اکسید شدنی مرسوم رنگ های لعابی و رنگ های لاتکس دارند. بعضی از این رزین ها اما گرایش به زرد شدگی از خود نشان داده اند، که در هنگام خرید حتما با فروشنده رزین اپوکسی و هاردنر مطرح نمایید؛ البته اگر این زرد شدگی در نتیجه نهایی کارتان تاثیر دارد..

حلال های قوی برای حل این رزین ها در مجموعه های اپوکسی لازمند ، به همین دلیل استفاده از تینرهای غیر از تینر مخصوص اپوکسی به هیچ عنوان توصیه نشده است.