درباره قیمت رنگ روناس درب کارخانه

رنگ روناس برای محیط های صنعتی مناسب است. رنگ روناس یکی از پوشش های صنعتی است که برای محافظت از سطوح فلزی در برابر خوردگی، زنگ زدگی، خوردگی و سایر آسیب های مکانیکی استفاده می شود.

این رنگ دارای خواص مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی سخت، حرارت، اشعه UV و مواد شیمیایی است. همچنین، رنگ روناس دارای ظاهری زیبا و قابلیت انعطاف پذیری برای پوشش سطوح مختلف است. بنابراین، این رنگ برای محیط های صنعتی مانند کارخانجات، انبارها، سوله ها، پل ها و سازه های فلزی مناسب است.

رنگ روناس یک نوع رنگ صنعتی است که برای پوشش دادن سطوح فلزی و غیرفلزی استفاده می‌شود. این رنگ دارای خصوصیات مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی است. به عبارت دیگر، رنگ روناس با توجه به ترکیبات شیمیایی و فرآیند تولید آن، می‌تواند به خوبی در برابر عوامل خوردگی و زنگ زدگی مقاومت نشان دهد. بنابراین، می‌توان گفت که رنگ روناس مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی است.

برای تهیه رنگ صنعتی روناس، مواد شیمیایی مختلفی استفاده می‌شود. این مواد شامل رنگ‌دهنده‌های آلی و معدنی، حلال‌های مختلف، مواد پایدارکننده، مواد روان‌کننده و تثبیت‌کننده رنگ می‌شوند.

رنگ‌دهنده‌های آلی شامل انواع پیگمنت‌ها هستند که از موادی مانند فثالوسیانین، آزوکرم، فتالوسیانین، کاروتنوئیدها، انتراکسانتین و … تهیه می‌شوند.

رنگ‌دهنده‌های معدنی نیز شامل موادی مانند اکسید آهن، کرومات سدیم، سولفات باریم، سولفات روی و … هستند.

بیشتر بخوانید :  مراکز پخش رنگ متال سورفیس اپوکسی در تهران

حلال‌های مختلفی مانند استات ایزوپروپیل، استات بوتیل، استات استراتژیک، استات اتیل و … برای حل کردن رنگ‌دهنده‌ها و تهیه محلول رنگ استفاده می‌شوند.

مواد پایدارکننده شامل موادی مانند فنیل‌آمین، بنزوفنون، بنزوئیک اسید و … هستند که به منظور جلوگیری از تغییر رنگ در محیط‌های مختلف و افزایش مقاومت رنگ در برابر نور و حرارت به کار می روند.

مواد روان‌کننده مانند گلیسرین، پروپیلن گلیکول و … برای افزایش قابلیت پخش رنگ و تسهیل در تهیه محلول رنگ استفاده می‌شوند.

تثبیت‌کننده رنگ مانند سولفات آلومینیوم، کلرید کلسیم و … برای جلوگیری از جدا شدن رنگ از محیط و افزایش مقاومت رنگ در برابر آب و رطوبت کاربرد دارند.

شرکت تولیدی و شیمیایی رنگ روناس باسابقه‌ طولانی در زمینه‌ انواع رنگ های صنعتی، دریایی و ساختمانی فعالیت می کند. قیمت رنگ روناس درب کارخانه برای خریداران و استفاده کنندگان بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. تجربه و کیفیت بالای رنگ روناس و داشتن استانداردهای سازمان ملی استاندارد ایران و جهانی همواره توانسته است محصولات با کیفیت و با قیمت مناسبی را به افراد و شرکت ها عرضه کند. در زیر بیشتر با قیمت گذاری این محصول آشنا می شویم.

آیا قیمت رنگ روناس درب کارخانه با قیمت بازار تفاوتی دارد؟

آیا قیمت رنگ روناس درب کارخانه با قیمت بازار تفاوتی دارد؟

قیمت رنگ روناس درب کارخانه با قیمت نمایندگی ها و شرکت های مجاز فروش متفاوت می باشد. قیمت درب کارخانه به دلیل نبودن واسطه و هزینه های جانبی بسیار پایین تر است و افرادی که در حجم زیادی می خواهند رنگ روناس را تهیه کنند بهتر است از سایت های فروش شرکت روناس و فروشگاه های وابسته به کارخانه که تقریباً محصول را به قیمت کارخانه عرضه می کنند سفارش خود را  تهیه کنند.

بیشتر بخوانید :  سفارش عمده رنگ ساختمانی و صنعتی افشار تهران

قیمت رنگ روناس درب کارخانه چگونه تعیین می شود؟

قیمت رنگ روناس درب کارخانه چگونه تعیین می شود؟

برای تمامی محصولات روناس در سایت فروش سه قیمت درج شده است. که شامل قیمت رنگ روناس درب کارخانه، قیمت رنگ روناس عمده فروشی و قیمت رنگ برای مصرف کننده  می باشد. که پایین ترین قیمت مربوط به درب کارخانه است. بیشتر نمایندگی های فروش ادعا دارند که قیمت را مطابق درب کارخانه زده اند. قیمت رنگ های روناس با توجه به نوع رنگ و بسته بندی رنگ متفاوت می باشد.

قیمت رنگ روناس درب کارخانه چگونه تعیین می شود؟

با توجه به انواع این رنگ ها که شامل رنگ های روغنی مات و براق ، رنگ های آکریلیک، سیلر سیلیکونی نما، رنگ پلاستیک و نیمه پلاستیک، رنگ آلکیدی و … میباشد، قیمت گذاری متفاوت است. همچنین قیمت گذاری این رنگ ها با توجه به وضعیت بازار و مواد اولیه مصرفی تا حدودی دستخوش تغییرات می شود. لیست قیمت این رنگ ها در سایت فروش شرکت روناس بدون دخالت واسطه ها درج شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.