رنگ ترافیکی کف پارکینگ، جایگزین رنگ اپوکسی کف

رنگ ترافیکی کف پارکینگ، جایگزین رنگ اپوکسی کف

یکی از مسائلی که هر فردی هنگام خرید خانه به آن توجه می کند مسئله پارکینگ است. در اکثر آپارتمان ها گاهی مشکلاتی بر سر مشخص نبودن جای پارک ها پیش می آید. در چنین مواقعی استفاده از یک رنگ ترافیکی کف پارکینگ می تواند برای مشخص کردن مرز ها کمک کننده باشد.

اگر پارکینگ برای یک مجتمع با تعداد واحد های بالا باشد ممکن است تعداد خط و خطوط بیشتری برای مشخص کردن جای پارک هر خانه لازم باشد؛

برای مثال بعضی از آپارتمان ها شماره واحد مربوطه را بر کف پارکینگ می نویسند. نیاز به رنگ ترافیکی کف پارکینگ را هنگام بیرون آمدن از یک مرکز خرید یا وارد شدن به یک هتل بزرگ بیشتر می توان حس کرد.

در مراکز خرید یا پارکینگ های طبقاتی علاوه بر مشخص کردن محدوده ی پارک، مسیر ورود و خروج نیز با رنگ های ترافیکی مشخص می شود.

موضوعی که این روز ها در تعداد زیادی از پروژه های کفپوش برای انبار کارخانجات و سالن های تولید و کف پارکینگ های مجتمع مسکونی و تجاری مشاهده می شود که به دلیل قیمت مناسب تر رنگ ترافیکی کف پارکینگ نسبت به رنگ اپوکسی کف یکی از پیشنهادات اصلی شرکت های مشاور پوشش و رنگ آمیزی مطرح گردیده است.

حتی در موضوع خط کشی ها نیز به وفور دیده می شود که رنگ ترافیکی کف پارکینگ برای محدوده بندی و کشیدن علائم استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگ های ترافیکی سطلی

رنگ ترافیکی کف پارکینگ، جایگزین رنگ اپوکسی کف

رنگ ترافیکی کف پارکینگ برای مشخص کردن جای پارک خودرو ها

OIP 1

فضایی که برای پارک خودرو در نظر میگیرند معمولا 4.5 متر مربع است. این جای پارک توسط رنگ ترافیکی کف پارکینگ میتواند به صورت صاف یا با زاویه دلخواه مشخص شود. معمولا برای رنگ ترافیکی کف پارکینگ از رنگ دو جزیی استفاده می شود اما با توجه به کارایی می توان از نوع تک جزیی آن نیز استفاده کرد.

رزین ماندگاری بیشتری دارد اما چون خشک می شود و ترک می خورد بعضی آن را به عنوان خط راهنما انتخاب نمی کنند. رنگ ترافیکی کف پارکینگ، انواع مختلفی دارد که با تماس داشتن با کارشناسان ما، می توانید بهترین رنگ را برای کاربرد خود انتخاب کنید.

سطح رنگ ترافیکی کف پارکینگ تک جزیی تا حدود ده دقیقه خشک می شود. برای خشک شدن عمقی آن تا حداکثر 4 ساعت زمان لازم دارید اما اگر از رنگ ترافیکی کف پارکینگ دو جزیی استفاده شود این زمان خشک شدن می تواند از نیم ساعت تا یک شبانه روز متفاوت باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.