روزترین قیمت رنگ آکریلیک

قیمت رنگ آکریلیک در بازار به دلیل دوام و درخشندگی بالا و همچنین تقاضای زیاد برای این محصول همواره متعادل و مناسب بوده است.

این محصول در گروه رنگ های ساختمانی قرار دارد. برند ترنج کالر یک برند معتبر می باشد؛ که در تولید محصولات خود سلامتی افراد را هدف قرار می دهد.

رنگ های آکریلیک بر پایه آب و فاقد هر گونه حلال آلی و مواد مضر هستند و در دراز مدت تولید سرب نمی کنند. از این رو نسل جدید ترنج کالر با طیف رنگی گسترده در بازارهای داخلی و خارجی با قیمت مناسب عرضه می شود.

عرضه عمده و ارزان رنگ پیکوکالر

جزئیات قیمت رنگ آکریلیک

قیمت مناسب رنگ پیکو کالر

قیمت رنگ آکریلیک بسته به نیاز افراد که کدام یک از انواع این محصول را انتخاب کنند متفاوت است. همانند آنچه درباره رنگ های صنعتی و آستر های آن ها از قبیل رنگ آستر اپوکسی زینک ریچ اتفاق می افتد.

شما ابتدا باید انتظارات خود از میزان پوشش دهی سطوح، میزان هزینه و .. را تعیین کنید و با توجه به آن ها رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید.

رنگ های آکریلیک با داشتن ویژگی هایی نظیر انعطاف پذیری بالا در رنگ آمیزی سطوح مختلف سیمانی، گچی، بتونی و …، مقاومت در برابر رطوبت و خشک شوندگی سریع، رنگ پذیری و تکرار مجدد بیشتر از دو بار، طیف رنگی گسترده و ترکیب رنگ به سلیقه‌ مشتری و … در انواع محیط های بیمارستانی، مدارس، ادارات و مساجد قابل استفاده می باشد و این مراکز می توانند با قیمت مناسب و به صورت عمده از نمایندگی های پیکو کالر خرید داشته باشند.

بیشتر بخوانید :  با پوش رنگ آبی استخری تالاب نیپون، زيبايی و جذابيت را تجربه كنيد

به طور کلی رنگ به دلیل کیفیت بالای آن قیمت بالاتری نسبت به طیف زیادی از رنگ های اکریلیک دارد و هم رده با قیمت رنگ روغنی قرار می گیرد . در عین حال کیفیت عالی و فام های رنگی جذاب موضوع قیمت آن را برای خریداران کاملا توجیه پذیر نموده است.

قیمت انواع رنگ اکریلیک

فروش عمده رنگ پیکوکالر

قیمت رنگ آکریلیک به مواد مصرفی و کیفیت رزین آن بستگی دارد. این محصول در انواع رنگ آکریلیک براق درجه یک، رنگ آکریلیک مات درجه یک ، پوشرنگ آکریلیک نما، رنگ آکریلیک پایه آب نیمه براق ، رنگ آکریلیک پایه آب مات و رنگ آکریلیک مات تولید می شود که محصولات درجه اول و براق این محصول قیمت بالاتری نسبت به رنگ های مات دارند.

در عین حال می بایستی دقت نمود ترنج کالر به صورت تخصصی بر روی رنگ های اکریلیک در حال فعالیت بوده و در محصولات پایه حلال مانند ارائه قیمت ضد زنگ روغنی و قیمت زینک کرومات آلکیدی نیز فعال می باشد .

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما