قیمت رنگ اپوکسی برای دکوراسیون داخلی

مجموعه ترنج، برای خرید انواع رنگ های اپوکسی به صورت عمده و با بهترین کیفیت، آماده خدمت رسانی به مشتریان و فروشگاه های رنگ می باشد.
قیمت رنگ اپوکسی برای دکوراسیون داخلی ساختمان در این مجموعه، بسیار مناسب می باشد. در فروشگاه آنلاین ترنج می توان رنگ اپوکسی را با صرفه جویی در وقت و هزینه سفارش داد.
در تولید رنگ اپوکسی برای دکوراسیون داخلی ساختمان از تکنولوژی های جدیدی استفاده شده است.
پایه این نوع رنگ های صنعتی رزین اپوکسی می باشد، در واقع حلال آن رزین اپوکسی بوده و این ویژگی باعث می شود تا آسیبی به محیط زیست وارد نشود.
قیمت رنگ اپوکسی برای دکوراسیون داخلی ساختمان، باعث شده تا جایگزین مناسبی برای سایر رنگ ها باشد.
چرا که با توجه به کارایی بالای این نوع رنگ ها، قیمت مناسبی دارند.

رنگ اپوکسی یکی از رنگ های با کیفیت موجود در بازار است. قبل از این که در مورد این رنگ بیشتر صحبت کنیم، باید بدانیم رنگ اپوکسی چیست و استفاده از آن برای افرادی که قصد رنگ آمیزی ساختمان دارند، مفید است یا مضر؟

رنگ اپوکسی حلال در در تینر اپوکسی و دو جزئی است. به این معنا که زود خشک می شود، برای محیط زیست مضر نیست و لازم نیست هزینه ای صرف خرید حلال های دیگر بکنید.

بهترین نوع رنگ اکریلیک کدام است؟

رنگ اپوکسی حلال در تینر است اما یک ویژگی خاص دارد و آن، آب گریز بودن آن است. بدین معنا که شما می توانید پس از رنگ آمیزی، نسبت به شست و شوی سطحی رنگ اقدام کرده و بدون آسیب آن را تمیز کنید. رنگ اپوکسی نه تنها در برابر آب، بلکه در برابر نور خورشید و اشعه ها نیز تا حد زیادی مقاوم است و به همین دلیل رنگی بادوام و مقاوم هم شناخته می شود.

بیشتر بخوانید :  مقاومت گالوانیزه شیروانی با رنگ مخصوص شیروانی

رنگ اپوکسی را چگونه و کجا در دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده کنیم؟

با توجه به این که حلال رنگ اپوکسی تینر اپوکسی می باشد، باید گفت که این رنگ ها با شستشو آسیب نمی بینند و در واقع ضد آب هستند.
استفاده از این رنگ ها در محیط های مرطوب نیز به آسانی صورت می گیرد.
رنگ اپوکسی برای دکوراسیون داخلی ساختمان دارای تنوع بالایی بوده و همچنین غلظت زیادی دارند.
در سطوح مختلف گچی، آجری، فلزی و… قابل استفاده هستند و نسبت به سایر رنگ ها عمر مفید بیشتری دارند.
به دلیل این که رنگ های اپوکسی برای رقیق شدن نیازی به حلال های نفتی دارند، بنابراین به هنگام کار کردن با آنها بوی بد و نامطبوعی به وجود می آید و نیاز به ماسک و دستکش ضروری می باشد.
همچنین کار با این نوع رنگ های آسان بوده و خیلی سریع خشک می شوند و رنگ آمیزی در زمان کمی انجام می شود.
با توجه به مزایای زیادی که نسبت به سایر رنگ ها دارند، قیمت رنگ اپوکسی برای دکوراسیون داخلی ساختمان بسیار مناسب است و بر روی تمامی سطوح قابل اجرا می باشد.
همچنین برای نمای ساختمان و به دلیل دارا بودن نوع ضد زنگ، برای انواع سطوح فلزی نیز استفاده می شوند.

رنگ اپوکسی را می توانید در تمام سطوح مورد استفاده قرار دهید. هنگامی که قصد رنگ آمیزی سطحی گچی با رنگ اپوکسی را دارید، قبل از رنگ آمیزی باید سطح گچی را به خوبی تمیز کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید رنگ اپوکسی را نباید روی سطوح خیس و مرطوب استفاده کرد. سطح باید کاملا خشک باشد.

اعمال رنگ اپوکسی کمی دشوار است چون در صورت نداشتن تجربه و اقدام به رنگ آمیزی، رد قلم بر روی دیوار می ماند. در این زمینه بهتر است از شخصی که با این رنگ آشنایی کامل داشته و در رنگ آمیزی تجربه دارد کمک بگیرید.

دلایل قیمت ارزان رنگ اپوکسی دکوراسیون داخلی

رنگ اکریلیک هادی رنگ

استفاده از رنگ اپوکسی برای دکوراسیون داخلی ساختمان باعث کاهش هزینه ها می شود. چرا که به دلیل غلظت بالایی که دارد، با حجم کمی می توان سطح بیشتری را رنگ آمیزی کرد.
یکی دیگر از ویژگی های مهم رنگ های اپوکسی ، انعطاف پذیری بالای آن است.
در واقع این رنگ پس از عملیات رنگ آمیزی و خشک شدن، ترک نمی خورد و پوسته پوسته نمی شود. علاوه براین در مقابل اشعه ها و نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد.
برای رنگ آمیزی و پوشش دهی سطوح موجود در ساختمان با این نوع رنگ، بهتر است از غلتک استفاده کرد. چرا استفاده از قلمو پرت رنگ را بالا می برد.
رنگ های اپوکسی برای دکوراسیون داخلی ساختمان کاربرد زیادی داشته و استفاده از آن در حال افزایش می باشد. دلیل این کاربرد بالا مرغوبیت و بی ضرر بودن آن است.
همچنین این رنگ ها در حجم و اندازه های مختلف مانند سطلی، قوطی، بطری و… در بازار وجود دارند.
قیمت رنگ اپوکسی برای دکوراسیون داخلی ساختمان با توجه به نوع رنگ و نوع پوشش زیرین که رنگ قرار است آن را پوشش دهد، متفاوت می باشد.
نوع رنگ اپوکسی می تواند مات، براق و نیمه براق باشد که بر روی قیمت آن موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده پرایمر ضد زنگ اپوکسی

برای شناسایی نرخ انواع رنگ اپوکسی  ، مسیر چندان دشواری وجود ندارد؛ چرا که به دلیل معروفیت بالای برندهای رنگ صنعتی مانند روناس ، الوان، باژاک،پارس پامچال و غیره در صنعت رنگ، امروزه اکثر سایت های اینترنتی خرید آنلاین رنگ و یا کانال های موجود در شبکه های اجتماعی که به معرفی و عرضه رنگ های صنعتی و ساختمانی می پردازند، حداقل یکی از آخرین لیست قیمت ها را در تبلیغات خود ارائه داده اند؛ که با تماس با سایت مربوطه می توان از صحت و به روز بودن قیمت ارائه شده جهت نرخ انواع رنگ اپوکسی مخصوص دکوراسیون داخلی اطلاع حاصل نمود.
اگر صاحب فروشگاه رنگ هستید و قصد خرید عمده ی رنگ را دارید، می توانید نرخ انواع رنگ های مورد نیاز خود را از فروشگاه ترنج مشاهده کرده و با اطمینان به خرید عمده ی رنگ بپردازید.

شرکت رنگ صنعتی ترنج بهترین رنگ های موجود در بازار شناخته شده و شما میتوانید با خیالی آسوده محصولات این شرکت را از فروشگاه رنگ ترنج تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.