نمایندگی فروش رنگ صنعتی الوان در تهران

نمایندگی فروش رنگ صنعتی الوان در تهران

شرکت تولید رنگ الوان، یکی از برترین تولیدکنندگان در کشور است که از زمان تاسیس، هدف خود را بر کیفیت و مشتری مداری قرار داده است. محصولات این شرکت انواع رنگ های صنعتی و دکوراتیو بوده که به دلیل نوآوری در این زمینه، یکی از برندهای برتر ایران است. نمایندگی فروش رنگ صنعتی الوان در تهران و سایر شهرها آماده همکاری با فروشگاه ها رنگ در سراسر کشور است.
علاوه بر تاکید شرکت الوان بر کیفیت، دوام و ماندگاری محصولات خود، یکی از مسائل مهمی که مورد تاکید این شرکت است، تولید رنگ هایی با کمترین اثر مخرب بر محیط زیست و طبیعت است. در واقع باید گفت این شرکت همواره به دنبال تکنولوژی های جدید و منطبق با محیط زیست می باشد.
نمایندگی فروش رنگ صنعتی الوان در تهران و سایر شهرهای ایران، عرضه کننده محصولات با استانداردهای مختلف هستند. در واقع شرکت رنگسازی الوان با رعایت همه استانداردهای کیفی و بین المللی، موفق به کسب گواهینامه های مختلف از شرکت های داخلی و خارجی شده است.

خصوصیات رنگ نیمه براق روغنی الوان

از گذشته تا کنون، رنگ های صنعتی به دلایل متفاوتی مانند؛ دوام و استحکام بالا، قابلیت پوشش بسیار عالی، ضد آب بودن و… همیشه مورد استفاده قرار گرفته اند. رنگ های صنعتی به سه دسته تقسیم میشوند که شامل؛ مات، نیمه براق و براق می باشد. رنگ های صنعتی بر خلاف سایر رنگ ها که بر پایه ی آب تشکیل و ساخته شده اند، بر پایه ی روغن ساخته می شوند. همین امر باعث شده این رنگ ها مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند.

با استفاده از رنگ نیمه براق روغنی صنعتی الوان می توانید پوشش بالایی از رنگ را در سطح مورد نظر خود ایجاد کنید. بدین معنی که با حجم و مقداری اندک از رنگ صنعتی الوان، می توانید سطح بیشتری را رنگ آمیزی کنید.

این امر یکی از مزیت های بزرگ رنگ صنعتی الوان می باشد. رنگ های صنعتی برای افرادی که قصد رنگ آمیزی صنعتی فلزات یا سطوح دیگر را داشته و زمان زیادی دارند پیشنهاد می شوند. روند خشک شدن این رنگ کمی زمان بر است. برای رقیق کردن این رنگ نباید از تینر فوری استفاده کرد. بلکه باید از تینر مخصوص بهره برد.

استفاده از هر گونه تینر متفرقه باعث ، مختل شدن نتیجه نهایی رنگ آمیزی و هدر رفتن زحمت نقاش می گردد، چرا که مواردی از قبیل تغییر فام و یا حتی بلند شدن رنگ از روی سطح دیوار بعد از مدت کوتاهی در صورت استفاده از تینر متفرقه دیده شده است.

بیشتر بخوانید :  عرضه عمده آستر فوری کحالی

روند خشک شدن رنگ های صنعتی کمی زمان بر است به دلیل استفاده از مواد شیمیایی پیچیده و پیشرفته در ترکیب رنگ ها و همچنین شرایط خاصی که برای خشک شدن رنگ ها باید فراهم شود. این شرایط شامل دما، رطوبت، جریان هوا و فشار هوا می باشد. همچنین، ترکیبات شیمیایی موجود در رنگ های صنعتی ممکن است باعث ایجاد واکنش های شیمیایی پیچیده شود که نیاز به زمان بیشتری برای خشک شدن دارند. از این رو، روند خشک شدن رنگ های صنعتی کمی زمان بر است و برای به دست آوردن نتایج بهتر، باید شرایط خاصی را برای خشک شدن رنگ ها فراهم کرد.

نمایندگی فروش رنگ صنعتی الوان در تهران و ویژگی های این رنگ

رنگ های صنعتی تولید شده در شرکت رنگسازی الوان، مورد استفاده در صنایع مختلفی مانند پتروشیمی، نفت، گاز، نیروگاه ها، تاسیسات سدها و اسکله ها، خطوط انتقال و… می باشند.

در صنایع مختلف به حجم زیادی از رنگ های صنعتی به عنوان محافظت کننده سازه های فولادی در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف، نیاز است.

رنگ های صنعتی الوان به عنوان یک سیستم پوشش دهنده عالی، از چند لایه تشکیل شده که از سطوح فلزی در مقابل شرایط مختلف، محافظت می کنند. همچنین ضخامت لایه های رنگ نیز، در کارهای صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
علاوه بر این رنگ صنعتی الوان از چسبندگی مناسبی نسبت به لایه زیرین خود و همچنین لایه ها به یکدیگر برخوردار می باشد. عوامل محیطی و کاربردی مختلف، باعث آسیب به سطوح رنگ شده توسط رنگ صنعتی الوان نمی شود.

بیشتر بخوانید :  معرفی رنگ روغنی نقره ای براق

نمایندگی فروش رنگ صنعتی الوان در تهران

نمایندگی فروش رنگ صنعتی الوان در تهران

نمایندگی فروش رنگ صنعتی الوان در تهران و شهرهای دیگر کشور، بایستی ضمن دادن مشاوره های لازم در جهت انتخاب رنگ مورد نظر مشتری، خدمات پس از فروش را نیز در رابطه با ماندگاری و دوام رنگ داشته باشند.
به هنگام انتخاب رنگ توسط مشتری، مشاوران در شرکت رنگ الوان، می توانند مشتری را در زمینه های مختلف مانند آماده سازی سطح مورد نظر، شرایط آب و هوایی، شرایط کاربردی و… راهنمایی کنند.
در واقع باید به این نکته توجه کرد که مسئله حفاظتی از سطوح مختلف، در درجه اول اهمیت رنگ های صنعتی قرار دارد. چرا که تجهیزات موجود در محیط های صنعتی، همواره در معرض حلال های صنعتی، آتش سوزی، شرایط خورنده، رطوبت و تماس با آب و… می باشند.

تنوع در لایه های زیرین رنگ های صنعتی الوان مانند پوشش های اصلی و یا آستری بیشتر است. رنگ های اپوکسی در رنگ های صنعتی الوان، دارای عوامل سخت کننده پلی آمید بوده و دارای مقاومت خوبی در مقابل شرایط محیطی و ضربه پذیری می باشد.

رنگ های آلکیدی که در گروه رنگ های صنعتی الوان قرار می گیرند، با رزین ها و رنگدانه های خود به منظور حفاظت از سازه ها در مقابل عوامل محیطی مختلف، ساخته می شوند. همچنین دارای خواصی مانند براقیت، حفظ و ثبات رنگ و براقیت و… می باشند.

امروز اکثر مغازه ها و فروشگاه های رنگ و ابزار در سطح ایران، علاقه زیادی به استفاده از رنگ صنعتی الوان نشان می دهند، و نقاشان صنعتی و صنعتگران ها و سازندگان می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها رنگ صنعتی  الوان را به صورت حضوری دریافت کنند.
رنگ های تولیدی الوان، همیشه جز رنگ های با کیفیت شناخته شده و محبوب افرادی است که به کار رنگ آمیزی مشغول می باشند. این برند جز صادرکنندگان رنگ های متنوع و با کیفیت شناخته می شود.
انواع رنگ صنعتی برند الوان به صورت عمده قابل تهیه در فروشگاه ترنج هستند. برای خرید محصولات با کیفیت الوان، می توانید به فروشگاه ترنج مراجعه کرده و نسبت به تهیه ی رنگ دلخواه با کیفیت بالا و با قیمت مناسب اقدام نمایید.
فروشگاه ترنج، به عنوان یک فروشگاه انواع رنگ، خرید قابل اطمینان و راحتی را برای مشتریان خود فراهم نموده و هدف این فروشگاه، ارائه ی محصولات با کیفیت و جلب رضایت مشتری می باشد.

بیشتر بخوانید :  رزین اکریلیک ترموپلاستیک و ترموست

همچنین جهت خرید اپوکسی زینک ریچ و پرایمر زینک ریچ اپوکسی و قیمت آستر اپوکسی پلی آمید می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

پاسخ به سوالاتی درباره رنگ صنعتی الوان

1: آیا رنگ صنعتی الوان شامل فقط یک مدل رنگ می شود و یا تنوع رنگ دارد؟

رنگ صنعتی الوان مانند سایر رنگ های صنعتی به دسته ای از محصولات رنگ صنعتی مانند رنگ اپوکسی پلی آمید و رنگ اپوکسی پلی آمین و رنگ دریایی و رنگ پلی اورتان و رنگ زینک ریچ اپوکسی و رنگ نسوز و سایر رنگ های وینیلی اطلاق می گردد.

2: آیا رنگ صنعتی الوان در همه شهر ها قابل دسترس است؟

بله رنگ الوان در همه مراکز استان ها اغلب به آسانی قابل دسترسی است ولی در صورتی که این امکان فراهم نشد قابلیت ارسال به همه نقاط کشور وجود دارد.

 

1

  1. سلام من نمایندگی رنگ الوان آدرس میخوام در تهران چون رنگ با کیفیت و خوب است ولی نمیدونم کجاست

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.