عرضه عمده آستر فوری کحالی

آستر فوری کحالی از جمله تخصصی ترین آستر های محبوب و مورد نظر تعمیرکاران و پولیش کاران اتومبیل های ایرانی و خارجی می باشد که در سطح وسیعی به تولید انبوه رسیده است و حتی برای صادرات به کشورهای مختلف اطراف مانند ترکیه و افغانستان و عراق ارسال می گردد.

آستر یا پرایمر فوری اتومبیل

آستر فوری کحالی یکی از با کیفیت ترین آستر های بازار است و مصرف کنندگان این محصول رضایت بالایی از آن داشته اند. غلظت این محصول زیاد است و با استفاده از آن یک پوشش یکدست به دست می آید و نتیجه مورد انتظار را به مصرف کننده می دهد.
از این آستر ها به عنوان پرایمر یا زیر کار استفاده می شود و با چسبندگی و قدرت پوشانندگی بالایی که دارد در موارد مختلفی قابل استفاده است.
آستر های فوری برند کحالی در رنگ های مختلفی تولید می شوند و بیشتر برای رنگ آمیزی اتومبیل از آن ها استفاده می شود.

قیمت و خرید آستر فوری کحالی

قیمت و خرید آستر فوری کحالی
همانطور که گفته شد آستر فوری کحالی کیفیت بسیار خوبی دارد و به دلیل تقاضای زیاد از این محصول بیشتر فروشگاه های تخصصی رنگ آن را موجود دارند همچنین این فروشگاه ها عرضه عمده آستر های فوری را هم انجام می دهند.
سایت ها و فروشگاه های اینترنتی هم فعال هستند که می توان برای خرید آستر فوری از برند کحالی به آن ها مراجعه کرد و محصول را سفارش داد.

قوطی های یک کیلویی آستر فوری کحالی با کد 2000 و 3000 در کارتن های 12 تایی آماده ارائه به مراکز فروش رنگ اتومبیل در تهران و شهرستان ها و همچنین واحد های خدماتی تعمیراتی و صافکاری اتومبیل های آسیب دیده می باشد.

محبوبیت زیاد آستر های فوری 2000 و 3000 صادق کحالی موجب شده است تا خرید زیادی برای این محصول اتفاق بیفتد و بنکداران این محصول مدام در حال سفارش این محصول از کارخانه اصلی رنگ و رزین خوش باشند. بنابراین فروشندگان رنگ اتومبیل همیشه می بایستی قبل از اتمام موجودی آستر فوری کحالی اقدام به سفارش این محصول از عمده فروشان باشند تا با شرایط کسری محصول در زمان تقاضای مشتری مواجه نشوند.
برای دستیابی به حدود قیمت این محصول بهتر است از فروشگاه های رنگ ترنج استعلام بگیرید.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده ضد زنگ اپوکسی فلز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما