عرضه کننده زينك ريچ اپوكسی

زينك ريچ اپوكسی دارای کاربردهای فراوان و متنوعی می باشد. یکی از کاربردهای مهم این محصول بکار گیری آن برای استفاده در سطوح گالوانیزه کارآیی می باشد و در ترمیم و تعمیر آنها نقشی قابل توجه ایفا می نماید. این ماده دارای میزان چسبندگی بالایی بوده و مقاومت شیمیایی و حفاظت کاتدی در آن، بسیار زیاد می باشد.

عرضه کننده زينك ريچ اپوكسی

فرمولاسیون زينك ريچ اپوكسی

فرمولاسیون زينك ريچ اپوكسی از نظر متریال می توان آن را تشکیل شده از : روی پودر شده، رزین اپوکسی و پلی آمیدها دانست. این ترکیب باعث بوجود آمدن ماده ای مقاوم در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی متغیر می گردد که این مقاومت بر مبنای سیستم های کاتدیک، صورت می گیرد.

حال از آنجایی که میزان مخلوط گشتن و ترکیب اجزاء موجود در آن، بر میزان کیفیت و دوام محصول خروجی تاثیر گذار می باشد، سه بخش کاتدیک آن را با هم ترکیب نموده و پس از گذشت 30 دقیقه انتظار، آماده مصرف می گردد.

برای استفاده از این محصول می توان در ابتدا از آن بصورت اسپری استفاده نموده و در پایان بخشهایی در ابعاد کم، که رنگ در آنها اعمال نشده را می توان با قلم مو کامل نمود. در هنگام استفاده محلول رنگی را دائما هم زده تا روی پودر شده ایجاد رسوب نکند. بمنظور رقیق نمودن آن می توانید به مرور و در حین هم زدن، تینر به آن اضافه نمایید.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با زینک ریچ اپوکسی 70 درصد

این ماده در گرمای 10 الی 50 درجه استفاده شده و دقت داشته باشید در حین استفاده از آن در محیطهای سربسته، حتما بکار گیری دستگاه تهویه هوا و موارد ایمنی تنفسی را مد نظر قرار دهید. در هنگام کار، باید سطوح را از هرگونه چربی و گرد و غبار پاک نموده و هرگونه اثر زنگ زدگی و اثرات رنگ ناقص از روی سطوح کاری، رفع گردند.

برای استفاده در سطوح فلزی یا فولادی درجه استاندارد SA2 و برای شرایط سطوح و موارد شناور در آب نیز درجه SA 2.5 توصیه می گردد. به منظور هر چه بهتر رقیق نمودن آن می توانید از تينر اپوكسي NF نیز استفاده نمایید.

زينك ريچ اپوكسی اصل چه ویژگی هایی دارد؟

زينك ريچ اپوكسی اصل چه ویژگی هایی دارد؟ از جمله ویژگی های مهم و قابل توجه آن می توان به خاصیت ضد خوردگی بسیار بالای آن در شرایطی محیطی و جوی گوناگون و متغیر اشاره نمود. این خاصیت بواسطه ایجاد لایه بسیار محکم و نفوذناپذیر بر روی سطوح فلز ایجاد می گردد.

در مرحله بعد این لایه به دلیل واکنش های شیمیایی بر روی سطوح خشک می شود. این محافظ خشک شده بعنوان نگهدارنده سطوح فلزی در برابر خوردگی و فرسایش، عمل خواهد نمود. از دیگر ویژگی های آن می توان به خاصیت ضد ساییدگی اشاره نمود.

این خاصیت بطور معمول بخاطر اثر شیمیایی پیگمنت و سطوح فلزی می باشد. مقدار زیاد پیگمنت باعث ایجاد یک پوشش رنگ معین و خاص گردیده و روی سطوح را می پوشاند. در مرحله بعد رنگ مزبور خشک شده و میزان خشکی آن تا حدود 100 میکرون پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده زینک ریچ اپوکسی دوجزئی

این لایه فوق باعث ایجاد خاصیت ضد ساییدگی بالا می گردد. این محصول دارای قدرت چسبندگی بسیار خوبی بوده و در گستره فراوانی از رنگهای سطوح و رویه، قابل استفاده می باشد. با توجه به خاصیت چسبندگی بالا در زیرسازی انواع رنگها و سطوح و پوشش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بعنوان مثال می توان به کاربرد مهم آن در صنعت ساخت کشتی و به منظور بکارگیری در بدنه و عرشه کشتی های مختلف اشاره نمود. از دیگر کاربردهای آن می توان به استفاده در صنایع و لوله های پالایشگاهی، صنایع دریایی، نیروگاهها، صنایع و تجهیزات آب و فاضلاب، انواع سازه های فلزی، سطوح خارجی مخزنها و … اشاره نمود.

تولید عمده زينك ريچ اپوكسی

تولید عمده زينك ريچ اپوكسی تولید انواع ضد زنگ اپوکسی، زينك ريچ اپوكسی اصل، رنگ اپوکسی پلی آمید، رنگ اپوکسی آهن و رنگ اپوکسی فلز، تحت برند های روناس، رنگین زره ، الوان، از جمله فعالیت های تخصصی ما محسوب می گردند. تولید زينك ريچ اپوكسی کیلویی با بهترین کیفیت و مرغوبترین مواد اولیه صورت گرفته و در بازار عرضه می گردد.

شما خریداران گرامی می توانید برای خرید به دو صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نموده و بصورت مستقیم و بدون واسطه محصول مد نظر خود را تهیه نمایید. گفتنی ست شما متقاضیان گرامی می توانید از طریق وبسایت، از مشاوره رایگان ما نیز برخوردار گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.