فروشندگان عمده رنگ پلاستیک درجه یک

سال ها است که رنگ پلاستیک درجه یک جایگاه خود را در صنایع ساختمانی باز کرده و به عنوان جایگزینی سریع و آسان برای رنگ های روغنی مطرح گردیده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا با رنگ های پلاستیک بیشتر آشنا شوید.

فروشندگان عمده رنگ پلاستیک درجه یک

طول عمر رنگ پلاستیک مرغوب

طول عمر رنگ پلاستیک مرغوب رنگ پلاستیک زمانی وارد بازار شد که مصرف کنند گان و صنعت گران ساختمان به دنبال جایگزینی ارزان، زود خشک شونده و بدون بو برای رنگ روغنی بودند؛ تا اینکه رنگ با پایه آب و بدون نیاز به حلال های نفتی ساخته شد و مورد استقبال فراوان قرار گرفت و رنگ آمیزی آن نیز بسیار ساده، سریع و راحت تر نیز بود.

به مرور رنگ های پلاستیک نیز رو به پیشرفت و تنوع و مشتری پسندی گام برداشتند. انواع رنگ پلاستیک به شرح زیر می باشند:

  • رنگ های تمام پلاستیک
  • رنگ های نیم پلاستیک

رنگ های تمام پلاستیک: رنگ هایی هستند که در برابر آب مقاوم تر هستند، اما در برابر رطوبت هوا پایداری کمتری دارند.

رنگ های نیمه پلاستیک: این رنگ ها در مقابل آب مقاومت کمتری دارند اما در برابر رطوبت هوا مقاوم تر هستند. معمولا رنگ های نیمه پلاستیک بیشتر استفاده می شوند.

مقاومت رنگ های پلاستیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. اول باید در نظر داشته باشید که رنگ های پلاستیک چسبندگی خوبی با سطوح فلزی ندارند و پوسته پوسته شده و می ریزند و همچنین در برابر تابش مداوم نور خورشید نیز مقداری تغییر رنگ می دهند. بنابراین عامل اول در مورد مقاومت و طول عمر این گونه رنگ ها استفاده کمتر در این موارد است.

بیشتر بخوانید :  بهترین تولیدکننده رنگ پلاستیک دیوار گچی اصل

همچنین بدانید که خشک شدن اولیه این نوع از رنگ ۲۴ ساعت بوده و برای خشک شدن کامل باید ۷ روز منتظر بمانید. پس از آن می توانید از آن استفاده نمایید.

علاوه بر موارد فوق طول عمر این نوع رنگ ها به کیفیت و مرغوبیت آن به کارخانه سازنده آن نیز بستگی دارد. طبیعتا هر مقدار کیفیت رنگ بیشتر باشد، ماندگاری آن نیز بیشتر است و بهترین رنگ پلاستیک نیز رنگی است که دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد. چرا که کاهش این نقص در برابر رنگ های روغنی، با افزایش کیفیت آن، می تواند موجب محبوبیت بیشتر آن گردد.

عرضه مستقیم انواع رنگ پلاستیک درجه یک

عرضه مستقیم انواع رنگ پلاستیک درجه یکتهیه رنگ پلاستیک نیز بستگی به میزان خرید شما دارد. یعنی اینکه بخواهید چه مقدار رنگ خریداری نمایید.

اگر قصد خرید رنگ در سطح تناژ را دارید، بهترین راه خرید به صورت مستقیم از تولید کننده و سفارش از طریق سایت های تولید کننده و دریافت آن است. اما اگر قصد خرید به میزان پایین تر را دارید می توانید با مراجعه به بازارهای رنگ و ابزار، و پیدا کردن نمایندگی های معتبر شرکت های تولید کننده، رنگ مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما