فروش انواع رنگ اکریلیک نما با نصف قیمت

رنگ اکریلیک نما علاوه بر زیبایی دلفریب؛ مقاوم سیل آسا، سرما و گرمای شدید و یخبندان می باشد. گرد و غبار نمی‌تواند بر پیکر این رنگها اثری نامطلوب بر جای گذارد. از دیگر خواص این رنگ ها می توان به عایق بودن آنها اشاره کرد، این رنگ ها سیلیکونی بوده و قابل شستشو هستند، و در برابر رطوبت و حرارت عایقی ۱۰۰% قابل اطمینان میباشند.

فروش انواع رنگ اکریلیک نما با نصف قیمت

دلیل استفاده از رنگ اکریلیک در نما

دلیل استفاده از رنگ اکریلیک در نما ویژگی پوشش نمای خارجی و مقاوم در برابر ترک و شکاف های ساختمان، مقاوم در برابر شرایط جوی گوناگون و گرد و غبار  می باشد؛ عایق رطوبتی و حرارتی ۱۰۰% سیلیکونی قابل شستشو، با قابلیت تنفس بسیار بالا ۱۰۰% انعطاف پذیر و همچنین در سطوح گچی، سیمانی، سنگی، موزاییک، بتنی و موارد دیگر در خارج و داخل بنا مورد استفاده قرار می گیرد. در شرایط جوی گوناگون همان طور که گفتیم در مناطق رطوبتی بسیار بالا کوهستانی ساحلی و حتی در استخرها نیز می توان از این محصول استفاده کرد و نحوه اجرای این کار در دمای مناسب  که مابین ۵ تا ۳۵ درجه است قابل اجراست.

رنگ اکریلیک پایه آب نسل جدیدی از رنگ های ساختمانی بدون حلال های آلی می باشد لذا جایگزین بسیار مناسبی برای رنگ های روغنی آلکیدی می باشد و همچنین دوستدار محیط زیست این رنگ ها در سه دسته مات، نیمه براق و براق تولید و بهره برداری می شود، زود خشک میشود، سطحی مقاوم و بادوام به وجود می آورد همانطور که در توضیحات بالا گفته بودیم عایق حرارتی، ضد آب، ضد رطوبت و یک عایق رطوبتی عالی و در تنوع رنگ های مختلف در دسترس ما می باشد؛ ضد باکتری، ضد قارچ، ضد حریق، ضد جلبک نیز می باشد، رنگ نمای اکریلیک مناسب برای استفاده در کشور به ویژه در شمال و جنوب کشور اهمیت دارد  چون به دلیل رطوبت بالایی در این مناطق هست این محصول می تواند پوشش مقاوم و زیبایی را بر ساختمان ما قرار دهد.

بیشتر بخوانید :  ظهور فناوری نانو در صنعت رنگ با رنگ نما نانو آبگریز

رنگ نما ساختمان دارای تنوع بسیار زیادی است ، همواره خریداران در مورد رنگ ساختمان ، بخصوص رنگ نما ساختمان سوالاتی دارند که نشان از اهمیت این موضوع ، انتخاب بهترین گزینه، قیمت، دوام ، تفاوت رنگ های مختلف دارد. کارشناسان این مجموعه میتوانند با بررسی نیاز های خریدار و شرایط اقلیمی و کاربری محصول مورد نیاز شما عزیزان را در اختیارتان قرار می دهند، تضمین ارائه می دهیم که این انتخاب اقتصادی ترین انتخاب تان خواهد بود.

عرضه مستقیم رنگ اکریلیک نما با کیفیت

عرضه مستقیم رنگ اکریلیک نما با کیفیت شما برای تهیه بهترین رنگ اکریلیک با نازلترین قیمت می توانید هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید. عرضه رنگ اکریلیک به صورت عمده و یا خرده در ابعاد مختلف مطابق با نیاز شما در همین سایت صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما