فروش عمده آستر اپوکسی پلی آمید

استفاده از رنگ ها دیگر فقط برای زیبایی نیست و شما می توانید با استفاده آستر اپوکسی پلی آمید به راحتی علاوه بر زیبایی قطعاتی و سطوح مورد نظر از آنها در مقابل خوردگی و زنگ زدگی و هم چنین دیگر عوامل محیطی به خوبی مراقبت کنید. ما می توانیم به عنوان یکی از فروشندگان و تولید کنندگان عمده این محصول، آن را براحتی در اختیار شما قرار دهیم.فروش عمده آستر اپوکسی پلی آمید

نکاتی درباره آستر اپوکسی پلی آمید

نکاتی درباره آستر اپوکسی پلی آمید

معمولا در ساختمان ها یا در صنعت وسایل و قطعاتی هستند که به مرور زمان و یا به واسطه کارکردشان دچار پوسیدگی و یا سایش می شوند که همین امر باعث از بین رفتن آنها می شود، همین مورد باعث میشود تا افراد به دنبال عایق کردن و محافظت از این وسایل باشند که آستر اپوکسی پلی آمید می تواند به شما در این راستا کمک نماید.

مثلا شما اگر یک موتور خانه داشته باشید، معمولا لوله های بزرگ آب آن همیشه در مقابل رطوبت و حرارت قرار دارند، لذا برای محافظت از این تجهیزات گران قیمت می توانید قطعات لوله های آن را توسط انواع آستر اپوکسی مرغوب پوشش دهید.استفاده از آستر اپوکسی پلی آمید باعث می شود تا هم قطعات شما جلوه زیبایی داشته باشند و هم اینکه بتوانند در مقابل فرسودگی، مقاومت و طول عمر بیشتری پیدا کنند.

معمولا انواع آستر اپوکسی پلی آمید می تواند در وارد زیر کاربرد داشته باشد:

  • رنگ کردن قطعات سخت فولادی و فلزی صنعتی
  • محافظت و پوشش قطعاتی که همواره در معرض رطوبت هستند مانند لوله های خشک کن ها و یا لوله های انتقال آب و نفت و …
  • تولید شیشه های رنگی جهت زیبایی و جلوگیری از نور
  • آستر مناسب برای قطعاتی که در معرض سایش و همچنین آلودگی صنعتی هستند و مراقبت از قطعات در مقابل گرد و غبار آلوده صنعتی
  • استفاده از نوعی از این آستر ها در درون قوطی های بسته بندی جهت لایه محافظ
  • و…
بیشتر بخوانید :  بازار صادرات آستر اپوکسی پلی آمید

جالب است بدانید آستر های پلی آمید به دلیل خاصیت هایی که دارد، در مناطق مرطوب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و لذا در مناطق جنوبی و شمالی کاربرد بیشتری دارند.

ساختار تشکیل دهنده آستر اپوکسی

ساختار تشکیل دهنده آستر اپوکسی

برای تولید آستر اپوکسی همانطور که از اسم آنها مشخص است، در درون این رنگها یا آستر ها از رزین یا همان پوکسی یا همان سفت شونده ها استفاده می شود.

اپوکسی ها یا همان پلی پوکساید ماده ای می باشد که از دو جزء تشکیل شده است.به عبارتی ترکیب اپوکساید ( رزین ها) + سخت کننده ها میتوانند چنین ترکیبی را ایجاد کنند که در نوع مرغوب آن بخوبی میتواند در مقابل گرما و فشار و رطوبت و آلودگی های صنعتی و شیمیایی از خود مقاوت خوبی را نشان دهد.

معمولا آستر اپوکسی در دو نوع تولید می شود که هر کدام خاصیت و کارایی خاص خود را دارند:

  1. آستر اپوکسی پلی آمید
  2. آستر اپوکسی پلی امین

که البته آستر اپوکسی پلی آمید به خاطر ترکیبات خود، از انعطاف بیشتری دارد و کاملا قابل شستشو می باشد. که هم چنین میتواند در مقابل خوردگی و زنگ زدگی از خود مقاوت خوبی را ایجاد کند.

اپوکسی های از مولکولهایی تشکیل شده اند که در زمان واکنش با هاردنر ها میتوانند مولکولهای بزرگی را تشکیل دهند و در نهایت یک زنجیره محکم و مقاوم را ایجاد کنند.

البته باید حتما در هنگام انتخاب این مواد که بیشتر خاصیت پوششی دارند دقت نمایید تا از نوع مرغوب آن انتخاب نمایید تا بتوانند به خوبی خواسته های شما را برآورده سازند و در طول زمان های متمادی خاصیت خود را حفظ نماید.

بیشتر بخوانید :  خرید آستر اپوکسی زینک ریچ

تولید کننده آستر اپوکسی پلی آمید

تولید کننده آستر اپوکسی پلی آمید

گروه تولیدی ترنج به عنوان یکی از تولید کننده های آستر اپوکسی پلی آمید توانسته اند برای شما عزیزان انواع آستر اپوکسی را در رنگ های مختلف تولید کنند تا شما هم بتوانید به راحتی این محصول شگفت انگیز را استفاده کنید.

البته از مزایای این واحد تولیدی این است که دیگر برای سفارشات خود لازم نیست حتی از منزل یا محل کار خود خارج شده و براحتی و با مراجعه به آدرس سایت www.colorchart.ir می توانید از خدمات آنها به صورت غیر حضوری استفاده کنید. همچنین می توانید قبل از سفارش خود از راهنمایی های مشاوران آنها به صورت رایگان استفاده کرده و بعد ثبت سفارشی مطمئن را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما