رنگ پلی اورتان بر روی دیوار و فلز

رنگ پلی اورتان یکی از پر مصرف ترین رنگ های صنعتی است که اجرای آن روی دیوار و فلز خیلی راحت می باشد. رنگ های پلی اورتان را می توان با وسیله هایی از قبیل قلم مو و غلطک و پیستوله روی سطح مورد نظر اجرا کرد. اجرای رنگ پلی اورتان با پیستوله خیلی سریع می باشد به گونه ای که می توان در مدت زمان خیلی کمی حجم زیادی از دیوار را رنگ آمیزی کرد.

فروش ویژه رنگ پلاستیک با پیستوله

نکاتی جالب در مورد رنگ پلی اورتان با پیستوله

نکاتی جالب در مورد رنگ پلاستیک با پیستوله انواع رنگ پلی اورتان به دو صورت ممتاز و معمولی تولید می شوند و در بازار موجود می باشند. هنگام رنگ آمیزی با پیستوله باید نکاتی را رعایت کرد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم: برای رنگ آمیزی با پیستوله نباید غلظت رنگ خیلی رقیق باشد، باید فاصله با دیوار  و یا سطح فلزی رعایت شود چون اگر فاصله کم باشد میزان هدر رفت رنگ زیاد است و اگر فاصله زیاد باشد ممکن است رنگ در مسیر پاشیده شدن خشک شود، باید پیستوله را موازی با سطح حرکت دهیم تا دیوار به صورت یکنواخت رنگ شود در غیر این صورت حالت یکنواختی ندارد.

پیستوله در دو نوع برقی و معمولی در بازار وجود دارد که نوع معمولی برای رنگ زدن مساحت های بسیار بزرگ به کار می رود ولی نوع برقی برای مصارف خانگی مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید :  توزیع رنگ پلی اورتان دو جزیی فراز پیشه

توجه داشته باشید که رنگ زدن با پیستوله گرچه خیلی آسوده است ولی معایبی هم دارد به عنوان مثال بعد از خشک شدن رنگ حالت زبری دارد و میزان استفاده از رنگ را افزایش می دهد بنابراین لازم است که برای استفاده از آن تجربه کافی را داشته باشیم. رنگ های پلی اورتان به دلیل اینکه پایه حلال هستند برای رقیق شدن نیاز به حلال های نفتی ماننی تینر پلی اورتان دارند و خیلی سریع خشک می شوند این رنگها به دلیل اینکه قابلیت شستشو دارند بیشتر برای سطوحی که با رطوبت در تماس هستند به کار می روند همچنین لازم به ذکر است که روی هر سطحی هم قابل اجرا نیستند. و می بایستی برای سطوح فلزی قبل از آن آستر اپوکسی زده شود.

همچنین جهت دریافت قیمت انواع رنگ صنعتی مانند قیمت ضد زنگ زینک ریچ و قیمت ضد زنگ اخرایی می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

معتبرترین مرکز عرضه رنگ پلی اورتان درجه یک

معتبرترین مرکز عرضه رنگ پلاستیک درجه یک رنگ پلی اورتان مرغوب را باید از مراکز معتبر عرضه رنگ خریداری کرد. امروزه مراکز زیادی وجود دارند که به فروش رنگ های پلی اورتان مشغول هستند که می توان با مراجعه به آنها رنگ مورد نیاز خود را تهیه نمود. اما بهتر است که برای خرید رنگ پلی اورتان درجه یک به نمایندگی های فروش معتبر مراجعه کرد زیرا این مراکز عموما برندهای معروف و اصل را در بین مردم توزیع می کنند به همین دلیل می توان با خیالی آسوده خرید خود را از این مراکز انجام داد این رنگ همچنین دارای قیمت بسیار مناسبی هستند.

بیشتر بخوانید :  صادرات رنگ پلی اورتان مات درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.