فروش کفپوش اپوکسی پارکینگ با قیمت استثنایی

کفپوش اپوکسی پارکینگ در پارکینگ مجتمع های مسکونی و تجاری به عنوان یک از الزامات ساخت و ساز مطرح شده است. دلیل آن هم قابلیت ضخامت دهی و توان مقاومتی در برابر وزن وسایل نقلیه که مدام بر روی کف پارکینگ قرار است در رفت امد باشند ؛ می باشد.

فروش کفپوش اپوکسی پارکینگ با قیمت استثنایی

فروش کفپوش اپوکسی پارکینگ برای مدرن و زیبا شدن پارکینگ شما در کم ترین زمان ممکن است. نه تنها در پارکینگ بلکه در نمایشگاه های ماشین نیز از این کفپوش اپوکسی استفاده می شود.
کفپوش اپوکسی در برابر ریختن بنزین، گازوییل، روغن و اکثر موادی که باعث تخریب رنگ های دیگر می شود، پایدار است. یکی از مسائلی که اکثرا در پارکینگ های بتنی وجود دارد سایش و اثر لاستیک ها بر روی سطح آن است.

عبور اتومبیل ها و تعداد زیاد عابرین، نیز می تواند به سطح بتن آسیب برساند و به مرور زمان باعث تخریب بتن شود اما با وجود کفپوش اپوکسی خبری از این قضایا نیست.

اولین چیزی که در کفپوش اپوکسی پارکینگ به چشم می آید صافی سطح بی نظیر و براقیت آن است.

با وجود چنین سطح صیقلی کفپوش اپوکسی پارکینگ خاصیت ضد لغزشی دارد. چسبندگی عالی اپوکسی به سطوح زیرین تا دهه ها کفپوش را در مقابل رطوبت، تغییرهای جوی و باران های زیاد و گرمای طاقت فرسا بیمه می کند.
تمیز کردن کفپوش اپوکسی پارکینگ بسیار ساده تر است و تشکیل گرد و غبار در پارکینگ و بر روی خودرو ها را کاهش می دهد.
همه این دلایل باعث گسترش استفاده و فروش کفپوش های اپوکسی پارکینگ شده است. کفپوش اپوکسی در انواع رنگ ها و طرح ها، با توجه به نمای مد نظر شما قابلیت اجرا دارند.

بیشتر بخوانید :  پخش رنگ پودری الکترواستاتیک در غرب تهران

فروش کفپوش اپوکسی پارکینگ با قیمت استثنایی

فروش کفپوش اپوکسی پارکینگ در انواع رنگ ها

فروش کفپوش اپوکسی پارکینگ در انواع رنگ ها

طبق تجربه فروش کفپوش اپوکسی پارکینگ با این که این کفپوش مقداری هزینه های شما را افزایش می دهد اما به زیبایی لوکس پارکینگ شما می ارزد.

بازتاب نور بر سطح صیقلی اپوکسی نیاز به استفاده از وسایل روشنایی را کم می کند. میتواند باعث کاهش هزینه های نگهداری و نظافت شود. به علاوه ماندگاری و عمر این کفپوش های اپوکسی بالاست و نیازی به ترمیم یا هزینه مجدد نیز نخواهید داشت.
فروش کفپوش اپوکسی پارکینگی برای بالا بردن ارزش ملک شما و با نرخ استثنایی برای خریداری عمده، توسط این سایت انجام می شود. کافی است خرید خود را توسط سایت انجام داده یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.