قیمت انواع رنگ پلی اورتان مات

انواع رنگ پلی اورتان مات از ارزش تجاری خوبی برخوردار هستند و در بازار دارای قیمت های نسبتا مناسبی می باشند. اما قیمت این محصول در زمان خرید عمده و جزئی یکسان نیست و قیمت ثابتی ندارد. برای اطلاع از قیمت دقیق رنگ پلی اورتان می توانید از این سایت قیمت آن را استعلام نمایید. اطلاع از جدیدترین قیمت این محصول می تواند به شما در خرید رنگی ارزان کمک شایانی نماید و شما می توانید با قیمت کمتری محصول خود را با همان کیفیت بالا تهیه و خریداری نمایید.

قیمت انواع رنگ پلی اورتان مات

خصوصیات رنگ پلی اورتان نسوز باکیفیت

خصوصیات رنگ پلی اورتان نسوز باکیفیت رنگ پلی اورتان نوسز با کیفیت، ضد اشعه یو وی بوده و بهترین گزینه جهت پوشش فلزات یا سطوح بتونی که در معرض نور مستقیم خورشید هستند؛ می باشد. رنگ پلی اورتان به 3 صورت زیر موجود است:

  1. براق
  2. نیمه براق
  3. مات

از مخصوصیات اصلی رنگ پلی اورتان نسوز می توان به ضد خش بودن و همچنین مقاومت بالا آن در برابر رطوبت اشاره نمود. از جمله خواص دیگر این رنگ عبارتست از:

  • براقیت و جلوه عالی
  • امکان اعمال تا دمای صفر درجه
  • مقاومت تا دمای ۳۵ درجه زیر صفر
  •  چسبندگی خوب بر روی سطوح فلزی
  • مقاومت عالی در برابر تابش اشعه ماورا بنفش
  • مقاوم در برابر روغن ها و مواد شیمیایی و مواد نفتی
  • چسبندگی خوب بر روی سطوح پلیمری و پلاستیکی

این نوع رنگ نسوز، به تنهایی و یا به عنوان رنگ رویه در محیط های صنعتی، شیمیایی و دریایی استفاده می شود. چسبندگی و سختی بالا رنگ پلی اورتان موجب کاربرد گسترده آن در صنایع مختلف شده است.  این رنگ انعطاف پذیری بسیار مناسبی نسبت به سایر رنگ های صنعتی دارد.

بیشتر بخوانید :  صادرات رنگ پلی اورتان مات درجه یک

عوامل موثر بر قیمت رنگ پلی اورتان مات

عوامل موثر بر قیمت رنگ پلی اورتان مات از عوامل موثر بر قیمت رنگ پلی اورتان مات می توان به موارد زیادی از جمله: برند محصول، کیفیت آن، نوع رنگ (مات، براق و نیمه براق) و حتی میزان عرضه و فروش این محصول نیز اشاره نمود. همانطور که می دانید هر چه تقاضا برای یک محصول بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت.

لازم به ذکر است بدانید نوع فروش نیز بر قیمت این محصول تاثیر دارد. به عنوان مثال اگر این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه نمایید، دارای قیمت ارزان تری خواهد بود تا این که واسطه گرانی ما بین فروشنده و خریداران وجود داشته باشند.

اینترنت امروزه به راحتی در دسترس همه قرار دارد و کاربرد آن بسیار آسان و ساده است. در نتیجه بسیاری از تولید کننده ها با استفاده از این فضا محصولات خود را به طور مستقیم عرضه می کنند. شما می توانید در هر کجا که باشید و یا در هر زمان از شبانه روز، این محصول را از طریق همین سایت به صورت مستقیم تهیه نمایید.

1

  1. من به شدت قیمت رنگ پلی اورتان مات برای فلزات نمای بیرونی ساختمان را تحسین می‌کنم. این رنگ با کیفیت بالا و عمر طولانی، به طور واقعی به ظاهر و استحکام فلزات نمای بیرونی ساختمان افزوده است. یکی از ویژگی‌هایی که واقعاً دوست داشتم، قیمت مناسب آن بود. با توجه به کیفیت برتر و عمر طولانی این رنگ، قیمت آن بسیار منصفانه است. این امر به من اعتماد می‌دهد که در حین تزئین و نگهداری فلزات نمای بیرونی ساختمان، بهترین رنگ را استفاده کرده‌ام و در عین حال هزینه‌های اضافی را نداشته‌ام.همچنین، رنگ پلی اورتان مات برای فلزات نمای بیرونی ساختمان در برابر عوامل جوی مقاومت بالایی دارد. این رنگ مقاوم در برابر آب، نور خورشید، حرارت و سایر عوامل آب و هوایی است. به همین دلیل، رنگ پلی اورتان مات برای فلزات نمای بیرونی ساختمان، گزینه‌ای عالی برای من بوده است. در نهایت، می‌توانم بگویم که رنگ پلی اورتان مات برای فلزات نمای بیرونی ساختمان، بهترین انتخاب برای تزئین و حفاظت از فلزات است. با کیفیت بالا، قیمت مناسب و مقاومت در برابر عوامل جوی، این رنگ به طور واقعی تمام نیازهای من را برآورده کرده است. به همه‌ی دوستانم توصیه می‌کنم که از رنگ پلی اورتان مات برای فلزات نمای بیرونی ساختمان استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.