تولید کننده رنگ اپوکسی آهن

ویژگی رنگ اپوکسی فلز و آهن ضد زنگ دارا بودن خاصیت ضد زنگ بودن آن است تولید کننده با ترکیبی از رزین اپوکسی و اکسید آهن تولید می کند کارایی این ضد زنگ ایجاد لایه ای با ضخامت بر روی آهن است که مانع از زنگ زدگی بر روی فلز میشود .این نوع رنگ پر مصرفترین نوع در انواع رنگ ها می باشد تولیدکننده رنگ ضد زنگ اپوکسی این محصول را از ترکیب رزین اپوکسی و اکسید آهن تولید می کند.

تولید کننده رنگ اپوکسی آهن

منظور از رنگ اپوکسی آهن چیست؟

منظور از رنگ اپوکسی آهن چیست؟

رنگ اپوکسی درجه یک ، یک پوشش فرموله شده ویژه است که به عنوان پوشش پایه برای فلزات آهنی استفاده می شود. رنگ اپوکسی آهن هدفی مشابه با آستر دیوار داخلی دارد، زیرا فلز شما را برای پوشش رویی آماده می کند، اما همچنین به سطوح آهنی و فولادی لایه ای محافظ می دهد. کار با رنگ اپوکسی آهن دشوار نیست، اما به آگاهی از برخی اقدامات احتیاطی و نکات کاربردی کمک می کند.

پرایمر اکسید قرمز برای استفاده در فلزات آهنی داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است و معمولاً برای فلزات گالوانیزه یا غیر آهنی مانند آلومینیوم، مس یا برنج مناسب نیست. آهن به فلزاتی اطلاق می شود که حاوی آهن هستند. اگر مطمئن نیستید که فلز شما آهنی است یا غیر آهنی، از آهنربا برای آزمایش آن استفاده کنید.

فلزات آهنی مغناطیسی هستند و فلزات غیرآهنی مغناطیسی نیستند. همچنین برای استفاده در سطوح آسفالتی یا قیری مناسب نیست. پرایمر اکسید قرمز یک پوشش ضد خوردگی است که برای جلوگیری از تشکیل زنگ طراحی شده است. می توان آن را مستقیماً روی سطح زنگ زده اعمال کرد و برای استفاده بیرونی بسیار ایده آل است.

مشخصات رنگ اپوکسی اصل

مشخصات رنگ اپوکسی اصل

آماده سازی سطح قبل از رنگ آمیزی با پرایمر اکسید قرمز، مطمئن شوید که تمام زیرلایه ها تمیز و عاری از چربی یا روغن هستند. برای حذف این مواد از محلول چربی‌گیر استفاده کنید و اجازه دهید سطح آن خشک شود. سطح تمیز باعث می شود که رنگ اعمال شده پس از پرایمر به درستی بچسبد. پس از تمیز کردن، تمام مواد شل و پوسته شده رابا سوهان,، برس سیمی یا سنباده بردارید.

بیشتر بخوانید :  چرا باید از ضد زنگ مخصوص سقف شیروانی استفاده کنید؟

کاربرد و زمان خشک شدن هنگام استفاده از رنگ اپوکسی اصل ،از یک برس یا یک غلتک شمع کوتاه استفاده کنید. در صورت اعمال با قلم مو یا غلتک معمولاً نازک کردن لازم نیست. اگر از اسپری بدون هوا برای اعمال پرایمر اکسید قرمز استفاده می کنید، رنگ را 10 تا 15 درصد حجمی با استون، زایلن یا کاهنده مصنوعی نازک کنید.

رنگ اپوکسی را با حداقل فشار کاری 2000 psi روی سطح اسپری کنید. حداقل از دو لایه پرایمر اکسید قرمز استفاده کنید تا پوشش پایه کافی برای فلز خود ایجاد کنید. هرلایه درحدود 2 ساعت پس از لمس خشک می شود، اما برای حدود 6 خشک شدن آن طول میکشد. تا زمانی که بین 16 تا 24 ساعت خشک نشود برای روکش آماده نخواهد بود.

رنگ اپوکسی آهن

نکته در مورد استفاده از رنگ اپوکسی

موارد احتیاط پرایمر اکسید قرمز، مانند سایر رنگ‌ها و پوشش‌ها، باید با رعایت استانداردها و روش‌های کار ایمن برای جلوگیری از آسیب یا خطرات در حین کار استفاده شود. پرایمر اکسید قرمز قابل اشتعال است، بنابراین آن را از منابع اشتعال مانند شعله های باز و سیگار دور نگه دارید. قبل از شروع کار، از تهویه کافی اطمینان حاصل کنید.

در فضای باز کار کنید یا تمام پنجره های فضای کار خود را باز کنید و از فن های اگزوز استفاده کنید. برای جلوگیری از تنفس بخار و اسپری از ماسک تنفسی یا نقاش استفاده کنید. عینک ایمنی، دستکش و لباس محافظ نیز باید استفاده شود. هنگامی که در حال نقاشی هستید، رنگ های استفاده نشده را در زهکشی ها یا دیگر مسیرهای آب دور نریزید.

رنگ اپوکسی آهن می‌تواند برای پوشش دادن به سطوح پوشش‌های قبلی اعمال شود، اما باید توجه داشت که اگر پوشش قبلی دچار خراش یا آسیب شده باشد، باید قبل از استفاده از رنگ اپوکسی آهن، سطح را به طور کامل تمیز کرد. همچنین، در صورتی که پوشش قبلی دارای رنگ براق باشد، باید سطح را با سنباده یا مواد شیمیایی مناسب آماده کرد تا روکش جدید به خوبی روی سطح چسبیده و ماندگاری آن افزایش یابد. در کل، استفاده از رنگ اپوکسی آهن برای پوشش دادن به سطوح پوشش‌های قبلی می‌تواند به عنوان یک راه حل مناسب و اقتصادی در بسیاری از موارد مورد کاربرد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ اپوکسی سه بعدی سیلیکونی در اصفهان

رنگ اپوکسی آهن می‌تواند در محیط‌های با دمای بسیار پایین یا بسیار بالا بهره برداری شود، اما باید به نکاتی توجه کرد. در دماهای بسیار پایین، اپوکسی آهن ممکن است سخت شده و شکسته شود، بنابراین باید از نوعی اپوکسی با خصوصیات مقاومت به دمای پایین اعمال کرد.

همچنین، در محیط‌های با دمای بسیار بالا، اپوکسی آهن ممکن است نرم شده و به شکلی تغییر کند که باعث از بین رفتن خواص آن شود. در این حالت نیز باید از نوعی اپوکسی با خصوصیات مقاومت به دمای بالا به کار برد. در کل، برای استفاده از اپوکسی آهن در محیط‌های با دمای بسیار پایین یا بسیار بالا، باید به خصوصیات و مشخصات آن توجه کرد و نوع مناسب را برای هر محیط انتخاب کرد.

فروشنده رنگ اپوکسی آهن

قیمت رنگ اپوکسی آهن ساختمان

یکی از معروف ترین رنگ هایی که در صنایع و ساختمان سازی به کار می رود، رنگ اپوکسی آهن است. همان طور که از نام آن مشخص می باشد از این رنگ برای پوشش دادن فلزات از جمله آهن استفاده می نمایند. ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی رنگ اپوکسی آهن، اپوکسی می باشد. اگرچه زمان زیادی نیست که اپوکسی ها وارد بازار شدند.

اما خصوصیات منحصر به فرد آن ها باعث شد که بتوانند نام درخشانی را از آن خود نمایند. به همین جهت با در نظر گرفتن اینکه ماده ی اصلی رنگ اپوکسی آهن، اپوکسی است می توان ادعا نمود که این رنگ دارای مقاومت بالایی بوده و از کیفیت ویژه ای نیز برخوردار می باشد. برای هر ضد زنگی ما می توانیم چند اصل مهم را در نظر بگیریم از جمله مهم ترین موارد داشتن مقاومت بالا، طول عمر زیاد، پوشش دهی قوی، زیبایی ظاهر، براق بودن و درخشش و غیره است. در بازار شما می توانید رنگ اپوکسی آهن را در قالب های متفاوت با برند های مختلف مشاهده نمایید. اما مسئله ی مهم این است که آیا می توان بدون اینکه از این رنگ ها استفاده نمود به کیفیتشان پی برد؟

بیشتر بخوانید :  مرکز پخش رنگ اپوکسی پلی آمید دوجزئی

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که آری با در نظر گرفتن برخی از ویژگی های این رنگ ها می توان کیفیت آن ها را تشخیص داد. اولین نکته قیمت رنگ اپوکسی آهن می باشد.

قیمت رنگ اپوکسی آهن ساختمان

هر چقدر قیمت این رنگ ها بالاتر باشد دارای کیفیت بهتری است. اما قیمت بالا برای این رنگ ها در مصارف با حجم بالا می تواند مشکل ساز باشد. از این رو شما باید برای بهره بردن از قیمت های مناسب به فروشگاه معتبری مثل فروشگاه ترنج مراجعه نمایید.

ممکن است در ذهن برخی از افراد این سوال به وجود آید که آیا استفاده از رنگ اپوکسی آهن دارای ضرورت است؟ و یا اینکه نمی توان بدون استفاده از رنگ اپوکسی آهن، تنها به رنگ های پوششی اکتفا نمود؟ در جواب باید بگوییم که بلی، استفاده از رنگ اپوکسی آهن به خاطر افزایش طول عمر سازه های فلزی و صرفه جویی در هزینه ها ضروری می باشد.

رنگ اپوکسی آهن

افرادی که به حجم بالایی از ضد زنگ ها نیاز دارند می توانند به سفارش رنگ اپوکسی از فروشگاه ترنج بپردازند. در واقع با سفارش دادن به این مجموعه می توانید انواع رنگ اپوکسی را در حجم بالا با قیمت کاملا مناسب به دست آورید.

فروش این محصول از طریق فروشنده رنگ اپوکسی و نیز نمایندگان به صورت حضوری یا غیر حضوری از طریق سایت های اینترنتی انجام میپذیرد قیمت فروش بستگی به مواد اولیه و میزان مرغوبیت آن دارد فروش این محصول به صورت خورده فروشی و عمده به فروش می رسد خرید محصول به صورت عمده برای مصرف کنندگاتی که به میزان زیادی نیاز دارند بسیار با صرفه و مرقون به صرفه است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما