قیمت رنگ فوری پارس اشن فلز در بازار

قیمت رنگ فوری پارس اشن فلز در بازار امروز به نحوه کاربرد آن در صنعت بستگی دارد. رنگ فوری پارس اشن فلز بر اساس رزین آلکیدی ساخته می شوند و به همین دلیل براقیت، انعطاف پذیری و پوشش دهی بالا و همچنین چسبندگی در این رنگ باعث شده تا دوام رنگ فوری پارس اشن فلز نیز بالا باشد.

این رنگ فلز خیلی سریع خشک می شود و از این رو یکی از رنگ های محبوب برای کاربرد در رنگ آمیزی فلز های مصنوعی به شمار می رود. به دلیل افزایش نیاز بالای بازار قیمت رنگ فوری پارس اشن فلز برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

این رنگ برای پوشش های نیم پلی استر و تمام پلی استری کاربرد زیادی دارد و از این رو برای پوشش های فضای بسته استفاده می شوند.
رنگ فوری پارس اشن فلز در هوای باز استفاده نمی شود و باید حتما در یک فضای بسته از آن استفاده کنید.

این رنگ بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل جلای خاصی که دارد، مبلمان و دیگر وسایل فلزی را با استفاده از آن رنگ آمیزی می کنند.

طیف گسترده ای برای رنگ فوری پارس اشن فلز وجود دارد که همین نیز بر روی قیمت آن تاثیر مستقیمی خواهد داشت. نکته مهمی که باید در هنگام استفاده از رنگ مناسب فلز به آن دقت کنید، استفاده از پتینه فلز است اما زمانی که قصد دارید از رنگ فوری پارس اشن فلز برای رنگ کردن فلز خام و یا رنگ شده استفاده کنید، نیازی به استفاده از پتینه نمی باشد.

8cbec051e2561097f3f771962b17112e

در ادامه به بررسی ویژگی و خواص موجود در رنگ فوری پارس اشن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید :  فروش رزین رنگ اپوکسی خالص دو جزئی

ویژگی های تاثیرگذار در قیمت رنگ فوری فلز پارس اشن

مهم ترین و اساسی ترین ویژگی هایی که در قیمت رنگ فوری پارس اشن فلز تاثیرگذار است، در کیفیت آن نیز نقش زیادی خواهد داشت. از این رو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• رنگ فوری پارس اشن چوب خیلی سریع خشک می شود
• در برابر انواع شرایط و آب و هوای جوی مقاومت مناسبی دارد
• چسبندگی عالی بر روی سطح دارد و پوشش مطلوبی را ایجاد می کند
• استحکام و طول عمر بالایی دارد
• اجرای راحت
همچنین خشک شدن سریع رنگ فلز از جذب غبار و آلودگی جلوگیری می کند.
انتخاب رنگ فوری فلز در نتیجه نهایی تاثیر زیادی دارد چون رنگ خوب باعث می شود در سطح لایه های چوب نفوذ کند در عین حال که ضخامت قابل توجهی هم روی چوب تشکیل نمی دهد.
ابتدا فلز را بین دوازده تا 14 ساعت در معرض هوای بیرونی قراردهید تا زنجیره مولکولی سطوح بیرونی آن کمی از حالت بسته بودن کامل خارج شود و کمی باز تر شود و به اصطلاح رنگ پذیری آن بیشتر گردد.
با دقت کامل عمل کنید در هنگام اعمال رنگ فلز فوری پارس اشن اجازه ندهید هیچ سطحی بدون رنگ باقی بماند و پوشانندگی را تا اعلا ترین درجه آن انجام دهید. صبر و حوصله و استقامت نقاش در این مرحله اهمیت زیادی دارد.
یادتان باشد که دقت به کارآیی رنگ و موارد کاربرد آن حتما لازم است.

به طور مثال رنگ‌های فلز فوری پارس اشن برای استفاده در فضای محوطه بیرون و در رنگ‌آمیزی نمای فلز که در معرض معارضات جوی است کمتر استفاده می شود و در این موارد اکثرا از رنگ پلی اورتان فلز مخصوص استفاده می گردد.
برخی دستور العمل ها روی قوطی رنگ های فوری فلز پارس اشن ذکر می شود که باید به آن دقت کنید یکی از این موارد زمان تجدید پذیری رنگ است که معمولا بین دو تا دو سال در رنگ های گوناگون متفاوت است.

بیشتر بخوانید :  رنگ ترافیکی کف پارکینگ، جایگزین رنگ اپوکسی کف

ویژگی های تاثیرگذار در قیمت رنگ فوری فلز پارس اشن

 

انواع رنگ فلز فوری پارس اشن

رنگ‌ فوری پارس اشن از خانواده رنگ‌های شفاف و غیر کدر محسوب می شود که اضافه بر پوشش سطح فلز و حفاظت آن، فیلم شفافی را بر روی سطح چوب می سازد، بدون آن که در سطح فلز اختلافی به وجود آورد.

رنگ‌هایی مانند سیلر، کیلر، نیم پلی‌استر، تمام پلی‌استر، رنگ‌های فوری پارس اشن خودرویی وغیره از انواع رایج آن ها برای چوب است. و برای فلز کاربرد ندارد.

قبل از آغاز اعمال رنگ برای رنگ‌آمیزی احتیاج به آماده‌ سازی رنگ فلز می باشد، این رنگ‌ها در حالت عادی به دلیل ویسکوزیته بالایی که با خود دارند چندان روان نیستند و حتما باید رقیق شوند.
جهت رقیق کردن رنگ فلز تینر فوری پارس اشن را به کار می برند، تینر یک مایعی هست که در طیف وسیعی تولید می شود باید دقت شود برای هر رنگ آمیزی از تینر مخصوص آن استفاده گردد.

موارد استفاده رنگ فوری فلز

رنگ فلز فوری پارس اشن مخصوص فضای دکوراسیون داخلی می باشد و از این رنگ‌ها می‌توان در محوطه بیرونی استفاده کرد. از رنگ‌های فوری پارس اشن در زیبا سازی سطح فلزی و رنگ آمیزی مبلمان، میز ناهار‌خوری و سرویس خواب نوین استفاده می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما