قیمت روز رنگ ترافیکی ماندگار روناس

قیمت روز رنگ ترافیکی ماندگار روناس را از کدام مراکز می توان دریافت کرد؟ این کالا با کیفیت بسیار مناسب توسط نمایندگی های معتبر عرضه می شود. خرید عمده این کالا با نرخ کمتری صورت می گیرد.

زمانی که ما در خیابان حرکت می کنیم شاهد حضور خط کشی مسیر تردد خودروها خواهیم بود. به طور معمول این خطوط راهنما را می توان در رنگ های سفید، مشکی و زرد به کرات در سطح خیابان ها و جاده ها مشاهده نمود. مسئولان شهری برای ایجاد این خطوط در سطح شهر ها از رنگ های تخصصی که تحت عنوان رنگ ترافیکی شناخته می شود بهره می برند.

رنگ های ترافیکی بخشی از رنگ های صنعتی می باشند که از آنها برای خط کشی و مرزبندی سطح خیابان ها استفاده می نمایند. این رنگ ها را می توان به دو صورت رنگ های ترافیکی سرد و گرم تهیه نمود. البته توجه به این نکته الزامی می باشد که عموما ساختار تشکیل دهنده رنگ های ترافیکی سرد و گرم با یکدیگر بسیار متفاوت می باشند. به شکلی که رنگ ترافیکی سرد دارای ساختاری یک جزئی و رنگ ترافیکی گرم دارای ساختاری دو جزئی می باشد.
قیمت روز رنگ ترافیکی ماندگار روناس

رنگ اسپری پلاستیک ترافیکی چیست

رنگ اسپری پلاستیک ترافیکی چیسترنگ اسپری پلاستیک ترافیکی جهت خط کشی محوری ترافیکی استفاده می شود. این رنگ از گرانول های رزین، پودرهای رنگدانه و افزودنی ها می باشد.

بیشتر بخوانید :  قیمت کارخانه رنگ ترافیکی الوان

در زمان اجرای رنگ ترافیکی باید دقت کنید که مکان مورد نظر برای اجرا از هرگونه چربی، گردو خاک و آلودگی مبرا باشد.

رنگ را در دستگاه گرم کن ریخته و سپس بعد از ذوب شدن به دستگاه خط کشی منتقل می شود. سپس به شکل اسپری مانند روی جاده ریخته می شود.

رنگ ترافیکی توسط تولیدی ها با بهره گیری از فناوری جدید و استفاده از متخصصان در این زمینه تولید می شود. این تولیدی ها زمینه اشتغال را برای بسیاری از افراد را فراهم می کنند.

 

بررسی برخی از ویژگی های کاربردی در رنگ های ترافیکی

به طور کلی علت اصلی استفاده از رنگ ترافیکی برای مرز بندی خیابان ها به دلیل ویژگی های قابل توجه در این محصول می باشد. به طور کلی رنگ های ترافیکی از جمله رنگ هایی می باشند که در مجاورت هوا به سرعت خشک می شوند. همچنین این رنگ ها از قابلیت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار می باشند. به شکلی که رنگ ترافیکی به راحتی قادر به پوشش دهی سطح جاده ها و بتن ها است. از دیگر ویژگی های منحصر به فردی که می توان در این محصول به آن اشاره نمود نیز مقاومت بالای این رنگ در برابر شرایط نامساعد جوی می باشد.

فروش انواع رنگ ترافیکی در تهران

فروش انواع رنگ ترافیکی در تهران

فروش رنگ ترافیکی تهران در انواع آن  توسط مراکز معتبر آن صورت می گیرد. این مراکز بصورت عمده و با تناژ بالا این کالا را عرضه می کنند. خرید عمده در کاهش قیمت آن نقش بسزایی دارد و مشتری میتواند از فروشنده تخفیف زیادی بگیرد.

بیشتر بخوانید :  بزرگترین بازار فروش رنگ ترافیکی سرد در ایران

در این بازار رنگ ترافیکی روناس در انواع مختلف در دو نوع ترمو پلاستیک سرد و اکریلیک دوجزئی که جزو رنگ های اپوکسی به حساب می آید تولید می شود.

رنگ ترافیکی با کیفیت درجه یک از کشورهای اروپایی توسط شرکت های بازرگانی به ایران وارد می شود و به دلیل گران شدن ارز، روز به روز به قیمت آن نیز افزوده می شود. وارد کننده ها این کالا را با کسب مجوزهای لازم و رعایت قوانین کشور به ایران وارد می کنند و در این راه سود خوبی را کسب می کنند.

همچنین جهت فروش ضد زنگ اپوکسی و کولتار اپوکسی روناس و نرخ روز رنگ پلی اورتان می توانید با کارشناسان رنگ ترنج تماس حاصل بفرمایید.

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی در بازار کشور

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی در بازار کشور

قیمت رنگ ترافیکی روناس تحت تاثیر عوامل گوناگونی قرار دارد. به شکلی که عموما بنا بر سرد و یا گرم بودن رنگ ترافیکی قیمت آن نیز تغییر می نماید. به طور معمول ما شاهد انواع متفاوتی از رنگ های ترافیکی هستیم که شامل رنگ های ترافیکی آلکیدی، اکریلیکی و یا پلی یورتانی می باشند. قیمت هر یک از این رنگ ها بنا بر ساختار تشکیل دهنده و یا فرمولاسیون کلی آنها متفاوت است. اما در حالت کلی برند سازنده رنگ از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی رنگ ترافیکی می باشد که توسط تولید کننده به مصرف کنندگان ارائه می شود.

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی در بازار کشور را می توان از سایت های اینترنتی دریافت کرد. مشتری با مراجعه به سایت و دریافت لیست قیمت و مطالعه نظرات کاربران و مشاهده کالا می تواند خرید مطمئن تری داشته باشد. در خرید اینترنتی چون واسطه وجود ندارد از نظر هزینه بسیار به صرفه است و مشتری زمان کمتری را صرف خرید می کند. قبل از خرید از سایت حتما شرایط گارانتی کالا را با دقت مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید :  نمایندگی فروش رنگ ترافیکی سرد اکریلیک لوتوس و ارسال سریع

در این سایت می توانید رنگ ترافیکی را با نرخ مناسب و قیمت بسیار مطلوب سفارش دهید تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کامل شود. برای اطلاع از لیست قیمت با مدیران فروش سایت در رابطه باشید و با مقایسه قیمت ها خرید راحتتری را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.