قیمت عمده رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش

معرفی رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش

معرفی رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش
رنگ پلی اورتان به عنوان یکی از رنگ های صنعتی و پلیمری دارای خاصیت دو جزئی بوده و از ماده اصلی رزین اکریلیک POLYOL و کاتالیزور یا هاردنر ایزوسیانات ساخته می شود.

این رنگ به دلیل برخورداری از مقاومت بالا در برابر اشعه های مخرب نور خورشید مانند پرتو فرابنفش و تغییرات جوی نامناسب از جمله بارش برف و باران اسیدی، قابل استفاده در پوشش سطوح بدنه اتومبیل ها، سازه ها و تجهیزات فلزی کارخانجات، نیروگاه ها و پالایشگاه ها و سایر محیط های صنعتی و حرارتی، صنایع مختلف پتروشیمی و لوله های انتقال سوخت و آب، تأسیسات هسته ای، پل های فلزی و بدنه کشتی ها می باشد. شرکت ترنج(TORANJ) با ارائه رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش به صورت عمده و با قیمت مناسب، تأثیر بسزائی در بالا بردن کیفیت تجهیزات و سازه های فلزی داشته و باعث صرفه جویی در هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض آن ها می شود.
قابلیت استفاده در محیط های حرارتی و مرطوب، پوشش با کیفیت و غیر قابل نفوذ سطوح تجهیزات و وسیله های فلزی بزرگ صنعتی و دریایی مانند کشتی ها، لوله های انتقال سوخت و آب نیروگاه ها و پالایشگاه ها، به عنوان لایه ای مقاوم با عایق بندی قوی سطوح سازه های فلزی در معرض همیشگی نور خورشید و بارش های مکرر، از جمله پل های فلزی از کاربردهای عمده رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش می باشد.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده رنگ پلی اورتان باکیفیت

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش

شماتیکی از رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش

1. دارای چسبندگی بسیار قوی روی سطوح سازه ها و تجهیزات فلزی
2. بسیار مقاوم در برابر اشعه های مخرب نور خورشید، از جمله پرتو فرابنفش
3. دارای انعطاف پذیری بالا در برابر خمش و ضربه
4. دارای خواص شیمیایی و حرارتی فوق العاده و مستحکم در برابر حرارت و مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی
5. به عنوان لایه ای مقاوم و غیر قابل نفوذ در برابر آب، اکسایش، بارش های مکرر و رطوبت
6. دارای مقاومت بالا در مقابل خوردگی و زنگ زدگی
7. دارای مقاومت مکانیکی بالا در برابر سایش و خراش
8. قابلیت استفاده در هر محیطی فارغ از شرایط جوی آن
9. دارای ماندگاری بالا به خاطر وجود مواد اولیه با کیفیت و اصل در ساختار آن
10. دارای قیمت ارائه عمده مناسب با ثبات بالا، به عنوان محصولی از شرکت ترنج

آیا قیمت تمام شده رنگ سفید پلی اورتان در تولید اشیاء کوچک مانند لوازم جانبی کمتر است؟

بله، قیمت تمام شده رنگ سفید پلی اورتان در تولید اشیاء کوچک مانند لوازم جانبی کمتر است. دلیل این امر این است که رنگ سفید پلی اورتان به دلیل داشتن رنگ سفید و سفتی کمتر نسبت به رنگ های دیگر، نیاز به مقدار کمتری از رنگ برای پوشش دادن سطح مورد نظر دارد. همچنین، رنگ سفید پلی اورتان به دلیل عدم نیاز به اضافه کردن رنگ های دیگر برای تولید رنگ های مختلف، هزینه کمتری دارد. بنابراین، استفاده از رنگ سفید پلی اورتان در تولید اشیاء کوچک می تواند به کاهش هزینه های تولید و افزایش سودآوری کمک کند.

بیشتر بخوانید :  پخش عمده رنگ پلی یورتان در بازار تهران

همچنین جهت دریافت قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و خرید اپوکسی زینک ریچ می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.

قیمت رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش

قیمت رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش

شرکت رنگین بلاش با سابقه طولانی در تولید  و ساخت و توزیع عمده رنگ پلی اورتان رنگ های صنعتی قیمت ارزان رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش را ارئه داده است که قیمت عمده آن در مجموع از قیمت خرده فروشی آن کمتر می باشد.
رنگ پلی اورتان سفید رنگین بلاش، به عنوان یکی از انواع رنگ های پلی اورتان شرکت ترنج، دارای قیمت مناسب با توجه به کیفیت و ماندگاری بالای آن بوده و موجب پایین آمدن هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض تجهیزات و سازه های فلزی مختلف می شود، که با پوشش قوی سطوح آن ها از پوسیدگی یا فرسودگی آن ها جلوگیری به عمل می آورد.

 

2

  1. قیمت رنگ پلی اورتان سفید مخصوص سقف شیروانی با رنگ پلی اورتان لوله فرق دارد ؟

    • قیمت هر دو چون بر اساس رنگ بر روی فلز محاسبه می گردد می تواند نزدیک به هم باشد فقط استر های هر کدام بسیار تفاوت دارد و باید با مشاوره فنی رنگ مربوطه اجرا گردد و همچنین فام رنگی و میزان براقیت هم تفاوت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.