خرید پرایمر اپوکسی فلز

پرایمر اپوکسی فلز از دسته آستر های قوی اپوکسی جایگزین بسیار قدرتمندی برای ضد زنگ های روغنی و آلکیدی بوده است که در پروژه های بسیار حرفه ای ساختمان سازی و صنعتی که مهندسان مشاور با دقت بر روی جزئی ترین مسائل پروژه نظر می دهند؛ به کار گرفته می شود.

پرایمر اپوکسی فلز در حلب های 25 تا 30 کیلویی به بازر عرضه شده است و ضخامت بالای 70 میکرون را در کمترین حالت ایجاد می نماید که پوشش قوی برای فلزات ساختمانی و صنعتی و لوله ها و مخازن فلزی و منبع های فلزی ایجاد نموده است. عموما رنگ پرایمر اپوکسی فلز طوسی رنگ می باشد و در برخی پرایمر ها مثلا پرایمر اپوکسی فلز زینک فسفات می توان رنگ های سبز ، قرمز را هم تولید نمود.

ویژگی بارز پرایمر اپوکسی فلز

ویژگی بارز پرایمر اپوکسی فلز

پرایمر اپوکسی فلز این ماده‌ی رقیق، دارای قدرت چسبندگی بالا می‌باشد. از ویژگی‌های برجسته‌ی پرایمر اپوکسی فلز قابلیت چسبندگی بالا به مصالح ساختمانی و بتن می‌باشد. علاوه بر آن پرایمر اپوکسی فلز به هنگام خشک شدن جمع نمی‌شوند، و این عامل باعث شده است که استفاده از این ماده در حین اجرا کار راحت و ساده‌ای به نظر برسد.

از آنجا که این پرایمر از قدرت نفوذ ناپذیری و چسبندگی بالا برخوردار است از آن، به منظور پوشاندن اجسام و فلزاتی که مقاومت کمی در مقابل سایش دارند استفاده می‌شود.

جهت مقاوم‌سازی سطح مرطوب بتنی و سطح خشک به روش اف آر پی بکارگیری پرایمر اپوکسی فلز انتخاب مناسبی می‌باشد،

بیشتر بخوانید :  بازار فروش ضد زنگ زینک فسفات اپوکسی

چرا که این محصول دارای دو خواص مکانیکی و قدرت نفوذ بالا می‌باشد؛ و از آنجا که این ماده یک لایه‌ی نازک با قطر 300 میکرونی است جهت بستن ترک‌های سازه‌های بتنی و همچنین بستن منافذ چوب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صادرکننده پرایمر اپوکسی فلز

صادرکننده پرایمر اپوکسی فلز
امروزه با توجه به نیاز روز صنایع خودرو‌سازی و دریایی و مسکن کارخانه‌های تولیدی در زمینه تولید پرایمر در حال رقابت هستند.

همان طور که از قبل به آن اشاره شد این ماده دارای چسبندگی‌ و نفوذ ناپذیری بالا جهت پوشاندن سطوح فلزی می‌باشد که با توجه به کارایی‌یشان در صنایع مهم باید با کیفیت بالا تولید و به بازار ارائه شوند.

این اصل در بین تولیدکنندگان این محصولات رعایت شده است و همواره می‌کوشند در تأمین پرایمر اپوکسی کوتاهی نشود، تا از این طریق بتوانند اعتماد مصرف کنندگان داخلی را به خود جلب نمایند.

رعایت استانداردها در زمینه‌ی تولید این محصولات به حدی است که توجه مصرف کنندگان خارجی را هم به خود جلب کرده است، به طوری که این شرکت‌های تولیدی به صادرکننده‌های این مواد تبدیل شده اند و در زمینه‌ی صادرات پرایمر اپوکسی فعالیت گسترده‌ای دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.