خرید رنگ اپوکسی پلی آمید عمده

اپوکسی یک ماده گرما سخت است که از دو ماده ی شیمیایی رزین و سخت کننده تشکیل شده است. موادی که بر پایه اپوکسی ساخته می‌شوند کاربردهای زیادی دارند که بیشتر برای ساخت رنگ اپوکسی و کفپوش اپوکسی مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از رنگ اپوکسی پلی آمید عمده جهت افزایش چسبندگی اپوکسی و مقاومت آن اهمیت ویژه ای دارد که خوشبختانه در کشور به صورت موفق و معتبر تولید شده و خرید این نوع رنگ ها به صورت غیر حضوری نیز فراهم شده و رضایت مشتریان را در پی داشته است.

خرید رنگ اپوکسی پلی آمید عمده

اطلاعات کافی درباره رنگ اپوکسی پلی آمید

شاید برای شما جالب باشد که رنگ اپوکسی پلی آمید چیست که ما در اینجا اطلاعات کافی درباره این ماده پر کاربرد به شما ارائه می دهیم تا در هنگام خرید انتخابی مطمئن را تجربه کنید.رنگ اپوکسی یکی از انواع پوشش هایی است که برای انواع سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد و چون قابل شستشو بوده در برابر رطوبت مقاومت بالایی نشان داده و چسبندگی موثری دارد.

انواع رنگهای اپوکسی به دو دسته پلی آمید و پلی آمین دسته‌بندی می‌شوند که کاربردهای مختلفی داشته و از آنها در مناطق مختلفی استفاده می شود. رنگ اپوکسی پلی آمید برای مناطق گرم و مرطوب بیشتر مورد استفاده قرار گرفته چرا که انعطاف بالایی دارد و سازگاری با رطوبت آن نسبت به رنگ پلی آمین بیشتر بوده البته باید در نظر داشت که در حالت کلی رنگ های اپوکسی پلی آمین از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید :  توزیع‌کننده ضد زنگ رزین اپوکسی فلز

اینکه چسبندگی اپوکسی پلی آمید بهتر است، اما در مقایسه با اپوکسی پلی آمین از مقاومت عمومی پایین‌تری برخوردار است. اپوکسی پلی آمین در مقابل اسید و مواد شیمیایی، قلیاها، و حلال نفتی پایداری بهتری از خود نشان می‌دهد. اپوکسی ها کاربرد پوششی متنوعی دارند و برای داخل قوطی‌های کنسرو، یا در قوطی‌های فلزی، به کار می‌روند.

فروشنده عمده رنگ اپوکسی کیلویی

خوشبختانه در کشور تولیدکنندگان موفق و معتبری وجود دارند که خود فروشنده عمده رنگ اپوکسی کیلویی هستند و بهترین نوع محصولات را تولید کرد و به بازار روانه می‌کند این فروشندگان وه بر فروش حضوری به فروش غیر حضوری که به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود نیز اقدام کرده‌اند و از این رو قیمت واسطه گری ها را حذف کرد و رضایت خاطر مشتری ها را در بر داشته اند.

این فروشندگان عمده با قرار دادن انواع محصولات خود در سایت همراه با قیمت جزئیات و تصاویر آنها خرید را برای مشتری راحت و آسان نموده اند و اگر قصد خرید بهترین نوع رنگ اپوکسی پلی آمید را دارید می توانید به سایت معتبر مراجعه کنید و پس از بررسی جزئیات با تیم پشتیبانی و هماهنگی های لازم را جهت خرید به عمل آورید.

معرفی لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید

لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید به سه دسته ی لایه ی رویی، لایه ی میانی و لایه ی آستر تقسیم بندی می شوند. خصوصیات هر یک از لایه های تشکیل دهنده ی رنگ اپوکسی پلی آمید در زیبایی و کارایی آن موثر خواهد بود. در ادامه با مشخصات و ویژگی های هر یک از این لایه ها آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش رنگ ضد زنگ اپوکسی

معرفی لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید

رنگ اپوکسی پلی آمید خود از سه لایه تشکیل شده است.

لایه ی رویی یکی از لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید است
این لایه از لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید سطح رنگ را در برابر گرد و غبار به طور کامل حفظ می کند. از مزایای آن می توان به مقاومت قابل توجه در برابر خوردگی (Corrosion) و سایش (Erosion) اشاره کرد. این لایه از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است.

لایه ی میانی، دومین لایه از لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید

لایه میانی، دومین لایه از لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید است که به عنوان یک لایه محافظ برای لایه اول و همچنین یک پایه برای لایه سوم عمل می کند.

این لایه به عنوان یک لایه پایه برای لایه های بعدی ایجاد می شود و به عنوان یک لایه محافظ برای لایه اول عمل می کند.

این لایه با استفاده از مواد شیمیایی اپوکسی پلی آمید تهیه می شود.

این مواد شامل یک رزین اپوکسی و یک ماده سخت کننده هستند که با ترکیب آنها، یک ماده پلاستیکی سخت و مقاوم به دست می آید.

این لایه باعث افزایش ضخامت و مقاومت سطح پوشش می شود و به عنوان یک لایه محافظ برای لایه اول عمل می کند.

این لایه با روش اپلیکیشن سرد اعمال می شود. ابتدا سطح زیرین تمیز شده و سپس لایه اپوکسی پلی آمید روی سطح اعمال می شود.

بعد از اعمال لایه، باید به مدت حداقل ۲۴ ساعت برای خشک شدن آن صبر کرد.در نتیجه، لایه میانی، دومین لایه از لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید، به عنوان یک لایه محافظ برای لایه اول و همچنین یک پایه برای لایه سوم عمل می کند و باعث افزایش ضخامت و مقاومت سطح پوشش می شود.

بیشتر بخوانید :  خرید ویژه اپوکسی پلی امین

به این لایه از لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید، لایه ی HB (High Build) نیز گفته می شود. این لایه از رزین اپوکسی تشکیل شده است. از مزایا و خواص این لایه می توان به مقاومت قابل توجه آن در برابر انواع ترکیبات از جمله آب، ترکیبات اسیدی و قلیایی و نیز مقاومت مکانیکی آن در برابر ضربات اشاره کرد.

لایه ی آستر، درونی ترین لایه ی این دسته از ترکیبات است

لایه ی آستر را می توان در محیط ها و تجهیزات صنعتی مرطوب و یا خورنده مورد استفاده قرار داد. قبل از اعمال این لایه می بایست سطح را از تمامی آلودگی ها، گرد و غبار ها و موانع دیگر پاک سازی نمود.
در ارتباط با نکات عمومی مربوط به لایه ها، باید گفت که نسبت اختلاط در استفاده از لایه های گوناگون مهم است. بایستی در زمان انجام عملیات محیط از تهویه مناسب برخوردار باشد. از تینر می توان برای یکنواخت سازی ترکیبات بهره گرفت.

24

    • سلام این نسبت معمولا در کارخانه های مختلف متفاوت است و نسبت ان یک به چهار زیاد استفاده می شود

  1. رنگ اپوکسی پلی آمید رو با هر رال رنگ میتونید به ما تحویل بدید؟ ما رال رنگ 6017 میخواستیم

    • رنگ پلی اورتان مقاومت در برابر اشعه آفتاب دارد و رنگ اپوکسی در این فاکتور نسبت به رنگ پلی اورتان ضعیف تر است.

  2. با توجه به اینکه چسبندگی اپوکسی پلی آمید بهتر است، اما در مقایسه با اپوکسی پلی آمین از مقاومت عمومی پایین‌تری برخوردار است، پلی امین برای استفاده کف مناسبتر است؟

    • بله صد درصد استفاده از اپوکسی پلی آمین برای کفپوش اپوکسی که نیاز به مقاومت مکانیکی دارد گزینه بهتری است.

  3. این لایه از لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید سطح رنگ را در برابر گرد و غبار به طور کامل حفظ می کند.
    لایه نهایی رنگ رویه پلی امید دیگر چه وظایفی دارد ؟

    • در واقع تم اصلی رنگی بر عهده لایه نهایی است چون رویت می شود و همچنین این لایه نهایی باید قابلیت های مناسبی دربرابر نوسانات دمایی داشته باشد و ضد رطوبت باشد.

  4. این لایه از لایه های رنگ اپوکسی پلی آمید سطح رنگ را در برابر گرد و غبار به طور کامل حفظ می کند. از مزایای آن می توان به مقاومت قابل توجه در برابر خوردگی (Corrosion) و سایش (Erosion) اشاره کرد. این لایه از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است. ایا این لایه گرانترین لایه است ؟

    • بله رنگ رویه به عنوان گرانترین بخش رنگ اپوکسی پلی امید ایت اما در برخی موارد پروژه نیاز دارد استر مثلا زینک ریچ 80 درصد استفاده کند در برخی شرایط و مناطق که در ان نیاز است قیمت استر به قیمت رنگ رویه اپوکسی نزدیک می شود.

  5. سلام ما یک شرکت تولیدی قطعات صنعتی پمپ هستیم خرید رنگ اپوکسی پلی امید متناوب ماهانه داریم ولی به مقدار کم مثلا ۲۰ تا ۳۰ کیلو در ماه ایا میشه برای ما قیمت عمده حساب کنن چون خرید ها درسته کمه ولی ماهانه است

  6. سلام پرایمر اپوکسی پلی امید مخصوص بتن با پرایمر مخصوص فلز فرق دارد ؟بعد روی هر دو رنگ رویه پلی امید اکی هست ؟یکی را برای لوله میخواهیم یکی برای مخزن بتنی رنگ رویه ابی نیسانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.