معرفی رنگ روغنی نقره ای براق

رنگ روغنی نقره ای براق یکی از رنگ‌های زیبا و جذاب است که در تزیین و دکوراسیون داخلی و خارجی و در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این رنگ دارای یک بازتاب بسیار خوب و براقی است که به دلیل ظاهری شیک و مدرن، برای ایجاد فضایی دلنشین و زیبا در منازل، محل کارها و فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ روغنی نقره ای براق در واقع یک رنگ فلزی است که به دلیل داشتن ترکیبی از رنگ نقره‌ای و خاکستری، به شکلی بسیار زیبا و جذاب در می‌آید.

این رنگ می‌تواند در تزیین اتاق‌های خواب، نشیمن، سالن و حتی در دکوراسیون خارجی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

به طور کلی، رنگ روغنی نقره ای براق به عنوان یک رنگ شیک و جذاب، می‌تواند به عنوان یک رنگ پایه در دکوراسیون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد.

این رنگ می‌تواند با رنگ‌های دیگری مانند سفید، مشکی، خاکستری و طلایی ترکیب شود و یک فضای زیبا و شیک را به وجود آورد.

در خصوص آشنایی با رنگ روغنی نقره ای براق باید گفت که این رنگ بر مبنای رزین اکلیدی، بلند روغن (long oil) و رزین های هیدروکربنی و همینطور مرغوب ترین رنگینه های آلومینیوم تولید شده است.

در ساختار این رنگ ویژگی چسبندگی بسیار بالا به کار رفته است

و همین ویژگی فوق العاده می تواند به این رنگ این امکان را بدهد تا بر روی کلیه سطوح فلزی، آجری، چوبی، سیمانی و گچی بتوان آن را اعمال کرد.

بیشتر بخوانید :  رنگ ویترای هنری را از کجا تهیه کنیم؟

خرید رنگ اپوکسی نقره ای به صورت عمده یا تکی تاثیر زیادی بر قیمت نهایی آن خواهد داشت. رنگ اپوکسی نقره ای دارای مقاومت بالا و عالی است.

به دلیل دو جزئی بودن این مدل از رنگ اپوکسی دارای چسبندگی عالی است. موارد کاربردی رنگ اپوکسی نقره ای برای تمام مکان هایی است

که نیاز به یک پوشش مقاوم دارند.

علاوه بر ایجاد پوشش مقاوم توسط این رنگ، ایجاد سطح بهداشتی و یکپارچه نیز از دیگر ویژگی های استفاده از آن می باشند.

بستر سازی سطح برای اعمال رنگ روغنی نقره ای براق

بستر سازی سطح برای اعمال رنگ روغنی نقره ای براق

سطح مورد نظر قبل از اعمال رنگ باید از هرگونه آلودگی، گرد و غبار، چربی، رطوبت و رنگ های قبلی پاک شود، سپس رنگ را اعمال کرد. شما می توانید برای آماده کردن سطح از حلال مناسب آن آلودگی که بر روی سطح وجود دارد استفاده کنید

و با یک سمباده سطح مورد نظر تان را تا حد امکان براق کنید، این کار باعث می شود رنگ به سطح به شکل باورنکردنی بچسبد.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که سطح کار شما ابتدا حتماً صددرصد خشک و عاری از هر نوع آلودگی و یا رنگهای پوسیده قبلی باشد، سپس آستر و یا رنگ را روی آن اعمال کنید.

البته نکته حائز اهمیت دیگر این است که شما پس از تمیز کردن حتماً باید سطح آن را بررسی کنید و اگر روی سر خوردگی و یا جای ضربه وجود دارد آنرا بتونه و سنباده کاری کنید

و سپس اقدام به آستر زنی و رنگ نمایید. مطمئن باشید این کار به جهت افزایش مقاومت و چسبندگی هرچه بیشتر رنگ، به سطح مورد نظر تان خواهد بود.

آماده کردن رنگ روغنی نقره ‌ای براق

رنگ روغنی نقره ای براق

در ابتدا باید محتویات ظرف مورد نظرتان را به طور کامل و یکدست با هم ادغام کنید بعد از آن به نسبت مناسب آنرا با حلال مخصوص که باید ترجیحا از تینر فوری کرومات استفاده شود رقیق کنید، رنگ شما الان آماده است که از آن بر روی سطوح مورد نظرتان اعمال کنید.

بیشتر بخوانید :  قیمت پوشرنگ آلکیدی سفید براق چقدر است؟

پاشیدن و رنگ کردن رنگ روغنی نقره ای براق

پاشیدن و رنگ کردن رنگ روغنی نقره ای براق

رنگی را که با توضیحات بالا آماده کرده اید به وسیله یک قلم مو بر روی سطح اجرا کنید و یا می توانید از یک پیستوله استفاده کنید و رنگها را روی سطح مورد نظر اعمال نمایید.

برای اعمال رنگ روغنی نقره ای براق بهترین شکل ممکن بر روی سطح، باید چند مرحله را دنبال کرد. ابتدا باید سطح را به دقت تمیز کرد و از هرگونه چربی، گرد و غبار و دیگر آلودگی ها پاک کرد. سپس باید سطح را سنگ زنی کرد تا به صورت صاف و بدون نقص باشد.

در مرحله بعد، باید رنگ روغنی نقره ای براق را با دقت مخلوط کرد و آماده کرد.

سپس با استفاده از قلم مو، برس یا رولر، رنگ را به صورت یکنواخت و بدون نقص بر روی سطح اعمال کرد. برای داشتن یک نتیجه بهتر، می توانید دو یا سه لایه رنگ روغنی نقره ای براق را بر روی سطح اعمال کنید و بین هر لایه، زمان کافی برای خشک شدن رنگ را در نظر بگیرید.

همچنین، برای داشتن یک نتیجه بهتر و براق تر، می توانید از لعاب نقره ای استفاده کنید.

بعد از اعمال رنگ روغنی نقره ای براق، می توانید با استفاده از لعاب، سطح را پوشش دهید و نتیجه براق تری را به دست آورید.

ایده آل ترین وضعیت رنگ آمیزی از نظر رطوبت محیط باید نسبتاً ۸۰ درصد باشد، دمای فضا مابین ۱۰ تا ۴۵ درجه سانتیگراد و همچنین دمای سطح مورد نظر تان ۱۰ الی ۳۵ درجه سانتیگراد باشد.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ روغنی در تهران

شما اگر می خواهید فاصله اجرایی بین هر پوشش را بدانید باید بگویم که این فاصله نسبت به دمای محیط تعیین می‌شود،

اما در استاندارد آن دست‌ کم ۲ ساعت و همچنین زمان خشک شدن نهایی آن بین ۳۰ تا ۴۸ ساعت بعد از اعمال رنگ در نظر بگیرید.

برای خشک شدن نهایی رنگ‌های روغنی نقره ای براق، بسته به شرایط محیطی مانند دما و رطوبت، زمان متفاوتی نیاز است. اما به طور کلی، برای خشک شدن کامل رنگ‌های روغنی نقره ای براق، حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان لازم است. البته برای اطمینان از خشک شدن کامل رنگ، بهتر است حداقل ۷۲ ساعت صبر کرده و سپس از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از فن‌های خشک کننده، زمان خشک شدن را کاهش دهید.
خرید عمده این محصول توسط مراکز فروش رنگ روغنی مقدور میباشد.

همچنین جهت قیمت ضد زنگ اپوکسی و زینک ریچ اپوکسی می توانید با کارشناسان رنگ ترنج تماس حاصل بفرمایید.

نحوه خرید رنگ اپوکسی نقره ای

برای خرید این محصول نیاز است تا از راه های خرید آن مطلع شویم. مراجعه به فروشگاه های فروش و یا نمایندگی ها یکی از راه های خرید رنگ اپوکسی نقره ای می باشد.

علاوه بر آن مراجعه به سایت اینترنتی و ثبت سفارش یکی دیگر از راه های خرید محصول است.
برای دریافت اطلاعات در خصوص نحوه ثبت سفارش این محصول و لیست قیمت های آن باید به شماره های تماس درج شده تماس برقرار شود. یا با ارسال پیام از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش نمود.

معمولا تمامی اطلاعات خرید این محصول و سایر محصولات مشابه در سایت تولید کننده یا نمایندگی فروش آن درج شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما