مقاومت گالوانیزه شیروانی با رنگ مخصوص شیروانی

رنگ مخصوص شیروانی به دو دسته کلی اپوکسی و آلکیدی تقسیم می گردد که در بخش اپوکسی آ« بیشتر محصولاتی مانند اپوکسی واش پرایمر ، اپوکسی زینک ریچ و اپوکسی میانی MIO و رنگ پلی اورتان استفاده می شود و در دسته آلکیدی آن اکثرا زینک کرومات آلکیدی و زینک فسفات آلکیدی و رنگ روغنی اتومبیلی مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه شیروانی را رنگ می زنند؟

چگونه شیروانی را رنگ می زنند؟
شیروانی که به عنوان سقف مورد استفاده قرار می گیرد از جنس گالوانیزه است و فرایندی است که طی آن آهن و فولاد در فلزی مانند روی غوطه ور می‌شود تا در شرایط سخت از مقاومت بالایی برخوردار باشد. نوع رنگ استفاده شده نیز در این محصولات برای افزایش طول عمر و جلوگیری از فرسایش زود هنگام این ورق ها است.

عملیاتی که در طول فرایند گالوانیزه انجام می شود برای پیشگیری از آسیب و محکم شدن این آهن و فولاد کافی نیست و کاربرد رنگ در این مرحله بسیار مهم است مثلا در شیروانی که از جنس گالوانیزه است از رنگ مخصوص شیروانی استفاده می کنند.

رنگ کردن این محصولات سخت است و به دو صورت کاملا اتو ماتیک در کارخانه و یا رنگ مخصوص شیروانی به صورت دستی بر روی این جنس از فلزات پوشیده می شود.

رنگ مخصوص شیروانی چیست؟

رنگ مخصوص شیروانی چیست؟

رنگ مخصوص شیروانی اختصاصی برای گالوانیزه می باشد و دارای چسبندگی بالایی است و باقدرت بالایی به شیروانی می چسبد.

بیشتر بخوانید :  شرکت تولید رنگ ضد رطوبت نانو

زمانی که از این رنگ استفاده می شود نسبت به رنگ های معمولی زودتر خشک می گردد. رنگ شیروانی در برابر حرارت تغییر رنگ و شکل نمی دهد.

زمانی که به عنوان رنگ شیروانی استفاده گردد و در برابر اشعه خورشید قرار می گیرد هیچ آسیبی نمی‌بیند و در برابر آب و رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شود. این نوع رنگ اگر در بخشی از شیروانی دچار خراش شود به راحتی تعمیر می گردد.
.

خرید رنگ مخصوص شیروانی به صورت عمده

رنگ مخصوص شیروانی در حلب های بیست کیلویی و بیست و پنج کیلویی در سطح گسترده ای در شهر های شمالی کشور و مناطق ویلایی نشین استان تهران و استان البرز جهت فروش عرضه می گردد. این رنگ ها معمولا دو جزئی بوده و بر روی ورق فلزی شیروانی نیز به خوبی اعمال می گردند و هزینه های تمام شده را به مقدار زیادی کاهش می دهند.

برای خرید عمده رنگ شیروانی می توان به فروشگاههای عرضه مستقیم این محصولات از درب کارخانه مراجعه نمود.

برخی از فروشگاه های صنعت رنگ این محصولات را با قیمت عمده برای صنایعی که دارای مصرف بالایی از این محصول هستند به فروش می رساند. با بررسی مراکز فروش عمده رنگ شیروانی می توانید به اطلاعات کاملی دست یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما