رنگ زینک کرومات آلکیدی خرید عمده و انواع آن

رنگ زینک کرومات آلکیدی به دلیل ویژگی های خاصی که دارد جز رنگ های پرفروش در بازار می باشد. از مهمترین ویژگی های آن می توان به غیر سمی بودن، صد نم بودن، داشتن مقاومت بالا در برابر نور ماورا بنفش و عوامل محیطی مانند برف و باران است همچنین رنگ های زینک کرومات کاملا قابل شستشو هستند و هیچگونه آسیبی با شستشو به آن ها وارد نمی شود.

رنگ زینک کرومات آلکیدی از قیمت مقرون به صرفه ایی در بازار برخوردار است. آخرین نرخ رنگ های زینک کرومات آلکیدی ممتاز را می توانیم از طریق جدول قیمت گذاری این محصول تهیه کنیم. رنگ های مذکور در زمره با کیفیت ترین انواع رنگ محسوب می شوند و از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشند. این نوع رنگ از تناژ های رنگی بسیار زیادی برخوردار است و در دو طیف رنگ های کم رنگ و پر رنگ وجود دارد.

رنگ های زینک کرومات آلکیدی برند ترنج خاصیت چسبندگی بالایی دارند و رنگ پس از خشک شدن به سطح کاملا می چسبد و با وجود رطوبت رنگ پوسته پوسته نمی شوند و از سطح جدا نمی شود.

انواع رنگ زینک کرومات آلکیدی

انواع رنگ زینک کرومات آلکیدی
تنوع بالای محصولات رنگ زینک کرومات بر محبوبیت این ضد زنگ معتبر در صنعت رنگسازی ایران و خاورمیانه تاثیر زیادی داشته است . به طور مثال رنگ های زینک کرومات شامل زینک کرومات آلکیدی تک جزئی و رنگ زینک کرومات اپوکسی دو جزئی می باشد که هر کدام بنا بر کاربرد و نیاز کاربران مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ تک جزئی معمولا بر پایه رزین روغنی می باشد و زینک کرومات دو جزئی دارای هاردنر و خشک کن می باشد و بر اساس رزین اپوکسی تولید می گردد. زینک کرومات دو جزئی به طور معمول ضخامت بیشتری از فیلم خشک بر روی ورق فلزی ایجاد می نماید و حلال آن تینر مخصوص اپوکسی می باشد و به هیچ عنوان نباید از تینر مخصوص رنگ زینک کرومات آلکیدی برای رقیق کردن زینک کرومات دو جزئی استفاده نمود.

بیشتر بخوانید :  صادرات انواع رنگ استخری ضد آب

همچنین در جایی که قبلا از رنگ زینک کرومات آلکیدی بر روی سطح استفاده شده است نمی بایستی از زینک کرومات اپوکسی بر روی آن استفاده نمود چرا که ناسازگاری ایجاد شده باعث آسیب و صدمه به کل پوشش محافظ صنعتی فلزی مورد نظر خواهد شد..

خرید عمده رنگ زینک کرومات

خرید عمده رنگ زینک کرومات

رنگ های زینک کرومات آلکیدی یکی از کاربردی ترین انواع رنگ هستند که می توانیم از آن برای پوشش انوع فلزات استفاده گردد. این نوع رنگ همان طور که از نام آن مشخص است از مواد زینک دار درجه یک ساخته شده است. مواد به کار رفته در این محصول این نوع رنگ را به دو دسته رنگ های اخرایی و رنگ های طوسی  تقسیم می کند.

مناسب ترین زیر ساز برای به کار گیری رنگ های زینک کرومات آلکیدی، فلز می باشد. این ویژگی باعث شده تا از این مدل رنگ بتوان در مکان های مختلف استفاده کرد. این محصول به راحتی بر روی فلز می نشیند و به بافت آن نفوذ می کند. قبل از رنگ آمیزی رنگ زینک کرومات بهتر است که سطح فلزی به کمک سمباده کاملا صاف و یکدست شود تا رنگ آمیزی با کیفیت بهتری انجام شود.

در مرحله دوم باید عملیات لکه گیری فلز دیوار انجام شود. لکه گیری باعث می شود تا رنگ آمیزی اولیه با درجه کیفی بسیار عالی انجام شود. انواع رنگ زینک کرومات را پس از طی این مراحل به راحتی می توان بر روی فلز اجرا کرد.

فروش عمده رنگ زینک کرومات آلکیدی می تواند برای مصرف‌کنندگانی که حجم زیادی از این محصول را می خواهند مقرون به صرفه باشد.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ روغنی مات فراز پیشه حلب 20 کیلویی

 فروش محصولات این صنعت در بازارهای داخلی و خارجی به صورت عمده و خرده با قیمت مناسب انجام می شود که گارانتی ده ساله محصولات ضامن کیفیت آن ها می باشد.

در سال های اخیر رنگ سازی ساختمان با رنگ زینک کرومات رونق زیادی داشته است و فروش عمده رنگ زینک کرومات در بیشتر نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر انجام می شود.

بیشتری حجمی که از این محصول در نمایندگی ها به فروش می رسد به صورت گالن و دبه است و فام رنگ‌بندی آن اخرایی و طوسی عرضه می شود.

از مزایای فروش عمده می توان به  قیمت پایین آن اشاره کرد.پس برای خرید رنگ زینک کرومات برای نقاشی انوع فلزات در  ساختمان های بزرگ، ادارات، مدارس و … می توان در نمایندگی فروش عمده به قیمت کارخانه خریداری کرد.

فروش عمده رنگ زینک کرومات آلکیدی در بسته بندی، گالن و حلب انجام می شود. صنایع رنگسازی با فروش عمده فرصت خرید مقرون به صرفه را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در بعضی از ایام سال این صنایع برای جذب مشتری و رضایت مصرف کنندگان فروش خرد خود را نیز به قیمت فروش عمده انجام می دهند.

 محصولات صنایع رنگ صنعتی  با نام های دیگر از جمله زینک کرومات روغنی به فروش می رسند و به دلیل انعطاف پذیری بالا، مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی، دوام و ماندگاری بالا در کشورهای خارجی با استقبال زیادی مواجه شده است.

مزایای فروش عمده رنگ پلاستیک بارک

این محصول به دلیل کارایی بالا و قدرت پوشش دهی زیادی که دارد اولین انتخاب مصرف کنندگان می باشد.

بیشتر بخوانید :  عرضه رنگ روغنی خودرو محار

عرضه رنگ زینک کرومات با کیفیت و درجه یک در سراسر کشور به صورت مستقیم انجام می شود. شیوه عرضه این محصول ارزشمند و کاربردی تاثیر بسیار زیادی بر قیمت تمام شده این کالا خواهد داشت. در عرضه مستقیم قیمت این کالا به قیمت تولید نزدیک می شود و صرفه مالی و اقتصادی بسیار زیادی را برای استفاده کنندگان ایجاد خواهد کرد.

این شیوه عرضه تاثیر بسیار زیادی بر ایجاد ثبات در بازار های داخلی خواهد داشت و نرخ این مدل رنگ را به قیمت تعادل نزدیک می کند. عرضه کنندگان این محصول کاتالوگ هایی را در دسترس مشتریان گرامی قرار می دهند که در آن مدل های مختلف این کالا درج شده است. این کاتالوگ به مشتریان کمک می کند تا بتوانند محصول مد نظر خود را با اطمینان بیشتری تهیه کنند.

آشنایی با نحوه فروش عمده رنگ پلاستیک بارک

فروشگاه ها و نمایندگی های مختلفی وجود دارند که فروش رنگ انجام می دهند و می توان برند های مختلف را در این فروشگاه ها خریداری کرد. رنگ زینک کرومات آلکیدی را می توان از نمایندگی های رنگ ترنج در سراسر کشور خریداری کرد که این نمایندگی ها عرضه عمده هم دارند.
راه دیگر برای خرید، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی هستند که می توان با جستجوی آن ها و پس از اطمینان از معتبر بودن آن ها، خرید را انجام داد. قیمت محصولات در این سایت ها قابل مشاهده است، توضیحات و معرفی محصولات در سایت ارائه می شود تا خریدار انتخاب آسان تری داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.