نمایندگی عرضه رنگ پلاستیک بدون بو اصل

در تولید رنگ هایی که نیاز به حلال دارند مانند رنگ های ساختمانی و صنعتی، برای خشک شدن رنگ ها از حلال ها و مواد نفتی و مانند این ها استفاده می شود که این مواد به دلیل واکنشی که در رنگ ایجاد می کنند باعث ایجاد بویی آزار دهنده می شوند. رنگ های آکریلیک به دلیل فرمولاسیون ساخت آنها که بر پایه آب می‌باشد، فاقد حلال های شیمیایی و نفتی بوده پس در نتیجه از آنها گازی متصاعد نمی شود که باعث آن بوی زننده باشد و به همین منظور به آنها رنگ پلاستیک بدون بو گفته می‌شود که به دلیل عدم وجود هرگونه حلال و آلاینده های نفتی، دیگر بوی نامطبوعی هم وجود ندارد.

این رنگ ها به دلیل قیمت خیلی مناسبی که دارند از لحاظ اقتصادی بسیار مورد پسند عموم مردم بوده و این مزیت باعث استفاده بیشتر این رنگ ها نسبت به بقیه آنها است. از مزایای آن ها می توان گفت در مواقعی که از لحاظ زمانی محدودیت داریم می توانیم از این رنگ ها استفاده کنیم چرا که سرعت خشک شدن آنها بالا است.

نمایندگی عرضه رنگ پلاستیک بدون بو اصل

چگونگی تشخیص رنگ پلاستیکی با کیفیت

چگونگی تشخیص رنگ پلاستیکی با کیفیتاز قدیمی ترین نوع رنگ که با کیفیت های گوناگون در بازار موجود است، رنگ پلاستیک می باشد که کیفیت بعضی از محصولات به دلیل سود جویی و استفاده شخصی افرادی واقعا قابل قبول نیست.

امروزه در بازار رنگ های پلاستیکی انواع مختلفی دارند که معمولاً شرکت های سازنده برچسب کیفیتی خود را بر روی این محصولات درج می کنند اما میزان اطمینان از درستی این اطلاعات موضوعی است که باید با یک فروشنده رنگ یا نقاش مورد اعتماد در میان گذاشته شود.

بیشتر بخوانید :  بهترین تولیدکننده رنگ پلاستیک دیوار گچی اصل

نباید بخاطر لذت بردن از رنگ کردن، درجه غلظت و رقیق بودن را از نظر دور بداریم. رنگ بسیار غلیظ روی سطح پخش نشده و رقیق بودن زیاد نیز، رنگ زیرین را نمی پوشاند.

ماده اصلی تشکیل دهنده رنگ های پلاستیکی لاتکس است که به دو نوع تمام پلاستیک و نیمه پلاستیک تقسیم و به بازار عرضه می‌شود. طبق گفته کارخانه‌ ها رنگ تمام پلاستیک قابلیت شستشو را دارد ولی در طول سال ها تجربه نشان داده که این رنگ ها به این دلیل که در برابر آب مقاوم نیستند و قابلیت صددرصد شستشو را ندارند و کارفرمایان اگر که نیاز به شستشو دارند بهتر است که در پی رنگ های دیگری باشند.

معمولاً رنگ های پلاستیک برای پوشاندن و از بین بردن نواقص گزینه بهتری هستند و معمولاً هم برای مکان های دور از دسترس مثل سقف ها استفاده می شوند.

فروش ارزانترین رنگ پلاستیک بدون بو مرغوب

فروش ارزانترین رنگ پلاستیک بدون بو مرغوبدر رنگ های نیمه پلاستیک از نظر نوع کیفیت استاندارد درجه های متفاوتی وجود دارد که از درجه یک تا درجه ۲۰ هم ادامه دارد ولی رنگ پلاستیک مرغوب و قیمت گذاری روی آن، بر اساس رنگ درجه یک می باشد. هرچه رنگ درجه بالاتری از نظر کیفیت داشته باشد طبیعتا قیمت بالاتری دارد و مرغوب تر است.

رنگ اکریلیک نسل جدید رنگ های پلاستیک ساختمان است که دلیل کیفیتی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. رنگ آکریلیک با غلظت های گوناگونی در بازار عرضه می شود که متقاضیان بر اساس نیاز خود حق انتخاب این رنگ ها را دارند. از انواع رنگ اکریلیک می توان به نمونه های مات و براق اشاره کرد که به صورت بسته بندی قوطی و تیوپ و … موجود می باشد.

بیشتر بخوانید :  عرضه مستقیم رنگ پلاستیک صنعتی اصل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.