پخش عمده رنگ جدید نمای ساختمان

فرمولاسیون رنگ جدید نمای ساختمان

فرمولاسیون رنگ جدید نمای ساختمان
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه تجهیزات و دستگاه های تولیدی در صنایع رنگ سازی، از مواد اولیه خاصی چون نانو ذرات زینک و فسفات و کروم و همچنین، رزین های آلی اپوکسی، اکریلیک و سیلیکونی در ساخت رنگ جدید نمای ساختمان استفاده می گردد و این کار توسط برخی مراکز تولیدی معتبر و پیشرفته از جمله شرکت ترنج در مقیاس نانومتری انجام می شود. این رنگ جدید دارای خواص مقاومتی فراوانی بوده و در مقابل رشد باکتری ها، قارچ ها و کپک ها بسیار مقاوم می باشد.

از جمله مشخصات عملکردی این پوشش ویژه می توان به خاصیت آنتی باکتریایی، تنفس پذیری بالا، آبگریزی و گردو غبار گریزی فوق العاده، خود تمیز شوندگی و ضد رطوبت بودن آن اشاره نمود که برای همیشه نمای ساختمان را عایق بندی نموده و از نفوذ سرما به داخل یا بالعکس خروج گرما به بیرون جلوگیری می کند.

فروش رنگ نما با این کیفیت توسط مرکز تولیدی ترنج باعث تقاضای بالای این محصول در بازارهای داخلی و بین المللی گردیده و سالانه حجم بالایی از آن به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می شود.

مرکز فروش رنگ جدید نمای ساختمان

شماتیکی از کاربرد رنگ جدید نمای ساختمان
شرکت ترنج با فروش عمده و ارزان قیمت رنگ نمای جدید و توزیع انبوه آن در سراسر کشور سال جدید را با طرح های فروش فوق العاده جهت افزایش رضایت و خشنودی مشتریان عزیز شروع نموده و آن ها را تشویق به استفاده از برندهای داخلی با کیفیت و هم تراز با نوع خارجی آن می نماید.

بیشتر بخوانید :  رنگ اکریلیک لاتکس الوان

بنابراین، خرید عمده این محصولات رنگی اصل در مقایسه با برندهای خارجی مقرون به صرفه تر بوده و از لحاظ اقتصادی و کیفی نیز به نفع خریدار خواهد بود، زیرا با فروش یا بکارگیری آن هم به درآمد بالایی رسیده

و هم محبوبیت فوق العاده ای در میان متقاضیان رنگ درجه یک پیدا می کند. در سال 1400 پخش رنگ نما توسط این شرکت در کلیه نقاط کشور ایران صورت می گیرد و دارای قیمت عرضه عمده بسیار مناسب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما