کارخانه رنگ نیمه روغنی هاویلوکس با کیفیت عالی

اطلاعاتی درباره رنگ نیمه روغنی هاویلوکس

رنگ نیمه روغنی هاویلوکس به دو صورت در بازار و فروشگاه های عرضه کننده رنگ یافت می شود: نیمه براق و نیمه مات. برای به دست آوردن این نوع رنگ باید رنگ روغنی براق را با یک سوم از رنگ روغنی مات مخلوط کرد. نقاشان می توانند برای رنگ آمیزی اتاق ها این نوع رنگ را به صاحب خانه پیشنهاد کنند. زیرا در صورت نیاز به نظافت به راحتی قابل شست و شو می باشد.

همچنین برای رنگ آمیزی نرده ها، پنجره و درها نیز از این نوع رنگ استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این رنگ که جزو معایب آن نیز محسوب می گردد، مراحل رقیق شدن آن است،

رنگ نیمه روغنی هاویلوکس مانند سایر رنک های روغنی با آب رقیق نمی شود بلکه باید با حلال های دیگر مخلوط شود. مدت زمان مورد نیاز برای خشک شدن این رنگ نیز بیشتر از رنگ های پلاستیکی است.

عرضه رنگ نیمه روغنی هاویلوکس با کیفیت عالی


عرضه رنگ نیمه روغنی هاویلوکس با کیفیت عالی

رنگ نیمه روغنی هاویلوکس نیز جزو رنگ های ساختمانی می باشد و در کارخانه رنگ نیمه روغنی هاویلوکس تولید می گردد. این رنگ را در هنگام مصرف همانطور که ذکر گردید نمی توان با آب رقیق کرد بلکه با تینر باید رقیق نمود.

همین امر موجب شده است بسیاری از نقاشان و مصرف کنندگان رنگ های پلاستیکی را نسبت به این نوع رنگ ها برای نقاشی ساختمان ترجیح دهند. عرضه رنگ نیمه روغنی از سوی نمایندگان شرکت هاویلوکس انجام می گیرد و بسیاری از فروشندگان

بیشتر بخوانید :  با لیست قیمت رنگ آریا پارس، محصولات را ارزان تر و ساده تر خريداری كنيد

نیز به ارائه این نوع رنگ می پردازند. شرکت ترنج یکی از نمایندگی هایی است که در سایت ترنج به عرضه محصولاتی مانند رنگ سفید روغنی مات، رنگ روغنی مات سبز پسته ای و رنگ روغنی هاویلوکس می پردازد. با مراجعه به این سایت می توانید اطلاعات لازم در رابطه با قیمت محصولات را نیز کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.