خرید عمده ضد زنگ اخرایی با کیفیت

معرفی ضد زنگ اخرایی با کیفیت

معرفی ضد زنگ اخرایی با کیفیت

در خصوص این ضد زنگ اخرایی باید گفت که این محصول بر مبنای آلکید رزین ساخته شده است. ضد زنگ اخرایی یا همان ضد زنگ قرمز عموماً برای تمامی سطوح فلزی مثل یک آستر می توان از آن استفاده کرد. در این محصول با توجه به نامش رنگدانه های ضد خورندگی اکسید آهن وجود دارد، که برای سطوح فلزی کاربرد دارند. شما میتوانید از این ضد زنگ اخرایی به راحتی برای آنها استفاده کنید، زیرا زمان خشک شدن بسیار مطلوبی دارد و همینطور پوشش عالی بر روی سطوح از خود به جا می گذارد.

پایداری ضد زنگ اخرایی در برابر عوامل محیطی و رطوبتی بسیار بالا می باشد، عموماً میتوان روی تمام سطح های فلزی مثل یک آستر از آن استفاده کرد.

روش استفاده از ضد زنگ اخرایی با کیفیت

برای استفاده از این رنگ نخست باید سطحی را که قصد دارید روی آن این ضد زنگ را اعمال کنید از هرگونه آلودگی و چربی پاک کنید. سپس زمانی که سطح کاملاً صاف شد باید آن سطوح را این بار از زنگ زدگی و براده عاری کنید، سپس این رنگ را باید رقیق کنید و برای رقیق کردن آن از تینر وایت اسپریت به مقدار ۲۰ تا ۲۵ درصد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده واتر پروف کننده نما ساختمانی سنگی

شرایط خشک شدن ضد زنگ اخرایی

ضد زنگ اخرایی

این شرایط نسبت به درجه حرارت محیط متفاوت است اما یک عدد معمول دارد و آن این است که این ضد زنگ در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد چیزی در حدود دو ساعت طول می‌کشد که به شکل سطحی، خشک شود و برای خشک شدن غائی آن حتماً باید ۱۷ ساعت کامل بگذرد تا خشک شدن عمقی درین ضد زنگ حاصل شود. بدیهی است همانطور که در بالا اشاره شد مبنای زمان خشک شدن باید نسبت به ضخامت فیلم و مرطوب بودن هوای محیط و سایر عوامل گذاشته شود.

چند آپشن ضد زنگ اخرایی

چند آپشن ضد زنگ اخرایی

قابلیت خمش در آن وجود دارد
توانایی آن در مقابل خراش بسیار بالا است
توانایی آن در مقابل آب سرد بسیار بالا است
توانایی آن در برابر حلال های نفتی بسیار بالا است
فرآیند آزمایش آن در سطح استاندارد تعیین شده است

خرید عمده ضد زنگ اخرایی با کیفیت

خرید عمده ضد زنگ اخرایی با کیفیت

باید دقت نمود که عموما ضد زنگ اخرایی در حدود 8 تا 10 درصد قیمت کمتری نسبت به ضد زنگ های طوسی دارد، بنا براین خریدار عمده ضد زنگ اخرایی نیز مبلغ تمام شده کمتری را بابت دریاف این محصول به فروشنده ضد زنگ اخرایی می پردازد.

به عنوان سخن آخر در خصوص ضد زنگ اخرایی باید بگویم که خریدار عمده می تواند از طریق توزیع مستقیم و یا توضیح بدون واسطه به صورت قیمت عمده این محصول را تهیه کند و در جهت اهداف خود از آن استفاده کند.
باید گفت که این ضد زنگ با توجه به خصوصیات ذکر شده یک انتخاب بسیار مناسب و مطلوب برای تمامی سطوح می باشد به شرطی که در زمان خرید به تاریخ تولید و زمان انبارداری آن دقت شود ؛ و برای آن که با خیال آسوده تری خرید انجام شود حتما از فروشگاه های معتبر می بایستی استعلام و خرید عمده انجام شود.

بیشتر بخوانید :  خرید انواع ضد زنگ اپوکسی ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.