لیست قیمت محصولات پارس اشن

پارس اشن به عنوان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کارخانه های تولید پوشش های صنعتی چوب و اتومبیل در ایران با استقبال زیادی نسبت به محصولات خود مواجه گردیده است.

در تهیه مصالح و مواد مصرفی ساختمان سازی قیمت و کیفیت حرف اول را میزند. قیمت محصولات رنگ پارس اشن که یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده‌ رنگ و رزین در کشور می باشد؛ تا به امروز مناسب و رضایت بخش بوده است.

این برند توانسته است در طول سال های زیادی به هدف خود که همان خودکفایی و سازندگی در صنعت رنگ است، نزدیک شود و به خوبی رضایت مصرف کنندگان را جلب کند.

قیمت محصولات رنگ پارس اشن و خرید و فروش آن

قیمت محصولات رنگ پارس اشن و خرید و فروش آن

تجربه نشان داده است که قیمت محصولات رنگ پارس اشن با توجه به برندهای هم تراز خود مقرون به صرفه است. خرید و فروش رنگ های اشن در فروشگاه های عرضه رنگ ساختمانی و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

 این محصول در کیفیت های مختلف و با توجه به ویژگی های خوبی نظیر خشک شوندگی سریع، چسبندگی بالا، قابلیت رنگ پذیری انواع سطوح، تنوع در انواع مکمل های رنگ و آستر، ماندگاری طولانی مدت و … قیمت گذاری می شود.

قیمت انواع محصولات رنگ پارس اشن

قیمت انواع محصولات رنگ پارس اشن

پایین بودن قیمت محصولات رنگ پارس اشن و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی از امتیازهای چشم گیری برای پارس اشن محسوب می شود. تنوع این محصولات شامل انواع زیر می باشد:

بیشتر بخوانید :  توزیع مستقیم رنگ نمای ساختمان ویلایی

 رزین های آمینو

 پلی استر

انواع رنگ الوان سلولزی

 جلا و رنگ هوا خشک تعمیراتی بدنه اتومبیل

 جلا و رنگ اسید کاتالیست دو جزئی

رنگ الوان براق تزئینی ساختمان

 رنگ مات و نیمه مات ساختمانی

 ضد زنگ اکسید آهن

 رنگ آکریلیک اصل و درجه یک بر پایه آب

 جلا و براقی با رنگ پلی اورتان دو جزئی

 رنگ اصل و درجه یک آکریلیک ترموپلاست و همچنین سایر رنگ های پودری

 که هر کدام از محصولات پارس اشن با توجه به نوع کاربری، حجم آن و کیفیت مواد اولیه مصرفی آن ها به فروش می رسند و قیمت هر محصول متناسب با درجه‌ کیفیت نهایی می باشد.

همچنین جهت خرید سایر رنگ های صنعتی از جمله رنگ اپوکسی آهن و خرید اپوکسی زینک ریچ و پرایمر زینک ریچ اپوکسی می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.