خرید رنگ روغنی مات رنگسازی ایران درجه یک

در گروه رنگ های ساختمانی، رنگ روغنی مات از مصرف بالایی برخوردار است. قیمت رنگ روغنی مات رنگسازی ایران که جزو پرمصرف ترین رنگ ها به شمار می رود؛ با توجه به ترکیبات آن تعیین می‌شود.

ماده اصلی در تولید این محصول رزین روغنی می باشد که با توجه به مشخصات درج شده بر روی آن قابل شستشو می باشد، تجربه نشان داده که محصولاتی که حلال تینری هستند قابل شستشو هستند .

تقاضا برای این محصول به دلیل حجم سفارشات بالا، هزینه پایین، سرعت اجرا و پارامترهای دیگر روز به روز در حال افزایش است.

از مهم‌ترین پارامترهای تعیین کننده قیمت رنگ روغنی مات درجه کیفیت رنگ و قیمت مواد اولیه مصرفی می باشد. واردات مواد اولیه از برندهای خارجی و نوسانات ارزی بر قیمت نهایی تأثیرگذار است.

هر چند که این محصول با ویژگی های برجسته ای نظیر پوشش دهی بالا، قابل اجرا بر روی انواع سطوح گچی، بتونی، سیمانی و آجری، غیر قابل اشتعال و خشک شوندگی سریع طرفداران خاص خود را دارد.

مقایسه قیمت رنگ نیمه پلاستیک سحر با مزیت های آن

قیمت رنگ روغنی مات نسبت به نمونه های دیگر پایین تر است و در بازار به فراوانی عرضه می شود.

 استفاده از این رنگ برای مصرف کننده مقرون به صرفه است؛ چون قابلیت رنگ پذیری مجدد را دارد و با قلم، پیستوله یا غلتک می توان هر سطحی را رنگ کرد.

برای اطلاع از قیمت نهایی این محصول می توانید به فروشگاه های آنلاین و حضوری توزیع رنگ در سراسر کشور  مراجعه کنید و محصول مورد نظر متناسب با کارایی مورد نظر خود تهیه کنید.

بیشتر بخوانید :  معرفی رنگ آلکیدی نیمه براق اهواز

مهم‌ترین مشخصه رنگ روغنی مات چیست؟

رنگ‌های روغنی مات یکی پرکاربردترین محصولات نقاشی ساختمانی است. این نوع از رنگ‌ها در حلال‌های روغنی رقیق می‌شوند. رنگ روغنی مات رنگسازی ایران از بهترین محصولات گروه‌های رنگ‌ها روغنی مات است. این نوع رنگ بیشتر باید مکان‌ها و سطح‌هایی استفاده می‌شود که نواقص و ناهمواری‌های زیادی دارند و قصد داریم آن‌ها را بپوشانیم. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رنگ می‌توان به قرارگیری آن به صورت مستقیم در هوای آزاد اشاره کرد. این نوع رنگ در هنگام مجاورت نه تنها تبخیر نمی‌شود بلکه به حالت ژله‌ای شکل در می‌آید.

رنگ روغنی مات برای کارهای مختلف دیوارهای داخلی و همچنین قسمت های فلزی نرده های محوطه کاربرد بسیار زیادی دارد. و در گالن های یک کیلویی و چهار کیلویی و حلب های بیست کیلویی در سطح گسترده ای مورد استفاده نقاشان ،پیمانکاران ساختمانی قرار می گیرد.

معیارهای تعیین قیمت رنگ نیمه پلاستیک سحر

فروش رنگ روغنی مات رنگسازی ایران

رنگ روغنی مات رنگسازی ایران
فروش رنگ روغنی مات با توجه به ویژگی‌ها و کاربردهای محصول در چند سال اخیر بسیار زیاد شده است به همین دلیل خرید رنگ روغنی توسط فروشندگان رنگ نیز افزایش پیدا کرده است. در میان تمام رنگ‌های روغنی مات، رنگ روغنی مات رنگسازی ایران از جمله بهترین برندها است.

برای خرید این رنگ به صورت مستقیم و عمده می‌توانید از کارخانه رنگ ترنج با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. شرکت رنگ ترنج با چند سال سابقه درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع رنگ‌ها رنگ‌ها را به صورت عمده و همراه با گارانتی ضمانت کیفیت تحویل می‌دهد.

برای ثبت سفارش کافی است با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید. . یا می توانید از طریق فرم سفارش در همین صفحه با پر نمودن فیلدهایی از قبیل محصول مورد نیاز نسبت به حجم مورد نیاز خود نیز اعلام فرمایید.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ روغنی مات فراز پیشه حلب 20 کیلویی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.