مراکز پخش ضد زنگ اپوکسی فلز

رنگ های ضد زنگ و ضد خوردگی محصولاتی هستند که به وسیله آن ها می توان سطح انواع فلزات مانند آهن و فولاد را پوشش داد تا در مقابل هوا و رطوبت از آن ها محافظت شود و در دراز مدت دچار زنگ زدگی نشده و مقاومت خود را از دست ندهند، مراکز فعال در زمینه پخش ضد زنگ اپوکسی فلزات این محصولات را به صورت عمده عرضه می کنند و با قیمت مناسبی به دست عموم مردم می رسانند.

مراکز پخش ضد زنگ اپوکسی فلز

مواد تشکیل دهنده ضد زنگ اپوکسی

مواد تشکیل دهنده ضد زنگ اپوکسی ضد زنگ اپوکسی یک نوع پوشش مخصوص فلزات است که با استفاده از آن می توان لایه ای محافظتی بر روی هر وسیله یا سازه فلزی مانند درب و پنجره های ساختمان ها، پل ها، دکل های مخابراتی و برج های نوری ایجاد کرد و جلوی زنگ زدن آن ها را گرفت.

این محصولات که به عنوان یک نوع رنگ شناخته می شوند در اصل از دو جزء تشکیل شده اند که یکی از آن ها یک نوع رزین می باشد و دیگری هاردنر یا سخت کننده ای از جنس پلی آمین یا پلی آمید است که باعث می شود این رنگ ها با سرعت زیادی خشک گردند.

این محصولات به دلیل اینکه تراکم و چسبندگی سطحی خیلی زیادی دارند، به سرعت تمام منافذ و خلل موجود در سطح فلزات را پوشش می دهند و آن ها را پر می کنند و به علت اینکه جنس پلیمری و سطح خیلی صاف و صیقلی دارند، به خوبی در برابر نفوذ کردن نم مقاومت می نمایند.

بیشتر بخوانید :  پرایمر آلکیدی (ضد زنگ) آبی الوان تولید و کاربرد آن

در این رنگ ها از یک سری پیگمنت های رنگی یا رنگدانه های ضد زنگ از جنس آهن یا اکسید آهن استفاده می شود که رنگ بندی های مختلفی را به آن ها می بخشند که در بیشتر موارد خاکستری یا دودی رنگ و سرخ یا اخرایی رنگ می باشند.

بهترین مکان برای نگهداری ضد زنگ

بهترین مکان برای نگهداری ضد زنگ یکی از مهم ترین مسائلی که ممکن است ذهن بیشتر مصرف کننده های محصولات اپوکسی مثل ضد زنگ ها را به خودش مشغول کند، نحوه نگهداری ضد زنگ و بهترین مکان برای قرار دادن این محصولات است که باید حتما نهایت دقت در این امر صورت گیرد.

یکی از ویژگی هایی که این رنگ ها دارند این است که قابلیت اشتعال، احتراق و آتش سوزی دارند و به همین دلیل هم باید مراقب باشید که آن ها را در کنار مواد آتش زا مانند بنزین، نفت یا گازوئیل قرار ندهید.

در ضمن این محصولات نباید در مجاورت منابع حرارتی مانند بخاری، شوفاژ یا اجاق گاز قرار بگیرند یا محل نگهداری کردن از آن ها خیلی گرم باشد، چون در این صورت هم خطر شعله ور شدن آن وجود دارد.

درب این محصولات باید کاملا پلمپ شده باقی بماند و جلوی ورود هوا و رطوبت به داخل آن ها گرفته شود و در صورتی که درب قوطی آن ها را باز کردید یا رزین را با هاردنر ترکیب نمودید باید با سرعت زیادی آن ها را مورد استفاده قرار دهید، چون رنگ می بندد و سفت می شود و دیگر قابل استفاده نیست.

قیمت خرید ضد زنگ اپوکسی فلز

قیمت خرید ضد زنگ اپوکسی فلز برای تعیین کردن به روز ترین قیمت ضد زنگ اپوکسی مخصوص فلزات به چندین فاکتور مختلف توجه می شود که شامل مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصولات، درجه کیفی و مرغوبیت آن ها و نوع بسته بندی کردن آن ها است که تاثیر زیادی بر روی قیمت محصول می گذارد.

بیشتر بخوانید :  صادر کننده ضد زنگ اپوکسی فلز

به عنوان مثال خرید ضد زنگ اپوکسی کیلویی و فله ای که بسته بندی خاصی ندارد خیلی ارزان تر از انواع بسته بندی شده فلزی برای شما تمام می شود، البته شما حتما باید به برند این محصولات، شرکت تولید کننده و کشور سازنده آن ها نیز توجه کنید.

با توجه به این موارد خرید انواع ضد زنگ ایرانی برای شما صرفه اقتصادی بیشتری دارد و در ضمن این محصولات از نظر کیفی هم در وضعیت مطلوبی قرار دارند و قابل مقایسه با نمونه های خارجی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.