بازار خرید رنگ صنعتی ارزان قیمت

شاید تصورتان از رنگ صنعتی همان رنگ های اکریلیک به کار رفته در ساختمان ها باشد. اما لازم به ذکر است که این دو مقوله کاملا مجزا هستند و هر کدام بر اساس اهداف تعریف شده، ویژگی های مخصوص به خود را دارند و در ساخت آنها از فرمولاسیون خاصی استفاده می شود. فروش رنگ های صنعتی در حجم بالا انجام می شود و مشتریان معمولا در مقیاس بالا نیاز به این محصولات دارند. بنابراین بیشتر خریداران به دنبال خرید رنگ صنعتی ارزان در بازار هستند که علاوه بر آن از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد.

بازار خرید رنگ صنعتی ارزان قیمت

خرید ارزانتر رنگ صنعتی با بهترین کیفیت

خرید ارزانتر رنگ صنعتی با بهترین کیفیتآیا می دانید رنگ های صنعتی در چه صنایعی کاربرد دارد؟ و چه ویژگی هایی باید داشته باشد و چه فاکتورهایی در ارتقای کیفیت آن موثر است؟

همانطور که از نامش پیداست، کاربرد گسترده ی این محصولات در صنایع مختلفی است. نظیر صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، پوشش کف محیط های صنعتی، پوشش دستگاه های صنعتی، پوشش داربست ها و برج های مخابراتی و …

هدف از کاربرد این محصولات ممانعت از خوردگی و زنگ زدگی در برابر عوامل محیطی، رطوبت، سایش، خوردگی حلال های صنعتی و اسید، مقاومت در برابر حریق و دیگر عوامل است.

فاکتور های تعیین کننده کیفیت بالای این محصولات؛ طول عمر بالا، مقاومت در برابر فشارهای مکانیکی، مقاومت در برابر عوامل خوردگی و سایش، افزایش سرعت اجرا، تمیز کردن آسان سطوح از آلودگی ها می باشد. برای خرید رنگ ارزان و با بهترین کیفیت بهترین راه، مراجعه به دفاتر فروش شرکت های سازنده است. این مراکز با فروش در حجم بالا، محصول با قیمت پایین تر به خریداران عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید :  نمایندگی فروش رنگ صنعتی الوان در تهران

قیمت رنگ صنعتی اپوکسی ایرانی

قیمت رنگ صنعتی اپوکسی ایرانیبد نیست بدانید که رنگ های صنعتی بر سه اصل دسته بندی می شوند. رنگ های صنعتی بر پایه ی رزین ها، حلال ها و نوع پوشش مورد کاربرد، مواردی است که می توان ذکر کرد.

رنگ های صنعتی اپوکسی، پلی یورتان و کولتار اپوکسی در دسته ی رزین ها قرار می گیرد. رنگ صنعتی اپوکسی به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی ها در صنایع آب و فاضلاب، پتروشیمی، صنایع فولاد و نیروگاهی کاربرد وسیعی دارد. این محصول بر روی لایه آستری و میانی قرار می گیرد.

امروزه شرکت های ایرانی با کمک دانش روز و دسترسی آسان به مواد اولیه ی مرغوب در ایران، موفق به تولید انواع رنگ های صنعتی شده اند. به جهت عدم نیاز بازار های داخلی به محصولات خارجی و تولید آن در حجم بالا در داخل کشور، قیمت رنگ صنعتی اپوکسی ایرانی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

فروش عمده انواع رنگ صنعتی با قیمت استثنایی

فروش عمده انواع رنگ صنعتی با قیمت استثناییبرای اطلاع از قیمت خرید رنگ صنعتی در بازار مراجعه به نمایندگی ها مطمئنا کمک کننده می باشد. بیشتر نمایندگی ها و شرکت های توزیع کننده محصول، فروش عمده رنگ های صنعتی با قیمت استثنایی در برنامه کاری خود دارند. این مراکز سعی در متعادل نگه داشتن قیمت ها در بازار و حذف واسطه گران دارند و خریداران با اطمینان می توانند کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.