رنگ مخصوص روغنی اتومبیل

از رنگ مخصوص روغنی اتومبیل چه می دانید؟

یکی از انواع رنگ های روغنی، مخصوص اتومبیل است که پایه رزین آلکید دارد. در واقع رنگ مخصوص روغنی اتومبیل برای قسمت فلزی اتومبیل تولید می شود تا در این قسمت استفاده گردد و مقاومت فلز را افزایش دهد.

رنگ مخصوص روغنی اتومبیل دارای پوشش دهی بسیار خوبی است و سطح فلز اتومبیل را به خوبی و با ضخامت بالا می پوشاند. سرعت خشک شدن این رنگ ها کم است. از دلایل براق بودن سطح ماشین ها رنگ مخصوص روغنی اتومبیل است.

این رنگ با چسبندگی بالایی به سطح فلز می چسبد. مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط محیطی دارد و برای اینکه در ظاهر ماشین تاثیر فراوانی دارد،

باید کیفیت بسیار عالی داشته باشد. قبل از استفاده رنگ روغنی باید سطح به خوبی تمیز گردد و اگر دارای آلودگی است باید با تینر به خوبی تمیز شود تا رنگ کاملا یکدست روی سطح کشیده شود.

در انتخاب برند این رنگ دقت کنید زیرا در نمای ظاهری ماشین اثر مستقیم دارد. حلال این رنگ و پایه آن غیر آب است. این رنگ دارای تنوع بالایی است و با توجه به سلایق مختلف رنگ های مختلفی تولید می شود. تینر مخصوص رنگ اتومبیلی باید استفاده شود که دقت کار  وکیفیت نهایی را به شدت بالا می برد.

از رنگ مخصوص روغنی اتومبیل چه می دانید؟

خرید عمده رنگ روغنی اتومبیل

خرید عمده رنگ روغنی اتومبیل

برای خرید ارزان و عمده رنگ روغنی اتومبیل باید به نمایشگاه های دائمی محصولات رنگ مراجعه نمایید تا بتوانید با خرید عمده، قیمت این محصول را بسیار ارزانتر از همه نماید.

بیشتر بخوانید :  عرضه عمده رنگ پلاستیک کیمیا رنگسازی ایران

رنگ مخصوص روغنی اتومبیل علاوه بر صنعت تعمیر اتومبیل ، در صنعت ساختمان برای پوشش فلزاتی که در نمای ساختمان به کار می روند مانند فلاشینگ و یا نرده فلزی و جان پناه فلزی استفاده می گردد. تقاضای ساختمانی برای رنگ مخصوص روغنی اتومبیل در اکثر مواقع فام رنگی مشکی و طوسی آن بوده است که در برابر اشعه آفتاب مقاومت بالایی دارند و جایگزینی مناسب برای رنگ های پودری الکترو استاتیک و رنگ پلی اورتان صنعتی می باشد.

قیمت درب کارخانه به معنی خرید مستقیم از تولید کننده می باشد که با حذف دلالان خریدی مطمئن و با قیمت مناسبی را تجربه خواهید نمود. فروش رنگ روغنی از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز انجام می شود که عرضه مستقیم این محصول از تولید کننده می باشد. این رنگ را بهترین مراکز و نمایندگی های فروش خرید نمایید تا از کیفیت و اصل بودن آن مطمئن باشید. رنگ روغنی از مهمترین رنگ های مورد استفاده در اتومبیل میباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.