خرید اپوکسی میانی اکسید آهن میکایی (MIO)

از جمله مواد صنعتی مهم و پر استفاده اپوکسی میانی اکسید آهن میکایی می باشد که به عنوان نوعی لایه و محصول محافظت کننده کارایی دارد. این محصول در ساختار خود دارای ذرات اکسید آهن که تاثیرات مثبتی بر بهبود ضریب نفوذ دارند می باشد. این محصول را به عنوان لایه میانی استفاده میکنند و لازم است که یک لایه دیگر بر روی آن قرار گیرد. علت نامگذاری این محصول نیز از همین حقیقت ناشی میشود.

رنگ میانی اپوکسی MIO اکسید آهن میکایی ترنج یکی از رنگ های منحصر به فرد و کارآمد در عرصه رنگ آمیزی است. این رنگ از رزین های اپوکسی تهیه شده و دارای ذرات اکسید آهن میکایی است که به طراحان و نقاشان اجازه می دهد تا آثاری بی نظیر و زیبا را ایجاد کنند. این رنگ به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود مانند مقاومت بالا در بقا در برابر رطوبت، ضد زنگ بودن، مقاومت در برابر خوردگی و اثرات محیطی، مقاومت در برابر حرارت و اشعه خورشید، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و غیره، بسیار مورد توجه قرار می گیرد.
اپوکسی میکایی MIO را می توان در انواع مختلفی از صنایع مانند صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، صنایع دریایی، صنایع خودروسازی و ساختمانی استفاده کرد. این رنگ علاوه بر خواص فوق، دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد. به عنوان مثال، اپوکسی میکایی MIO قابلیت پوشش دادن به سطوح ناهموار را دارد و می تواند به سادگی روی سطوح فلزی، بتنی اعمال شود.
رنگ میانی اپوکسی MIO به دلیل خاصیت ضد زنگ خود، در عملیات رنگ آمیزی فلزات و مخازن ذخیره سازی مواد شیمیایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، این رنگ در ساختمان ها و سازه های دریایی نیز به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب شور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
رنگ میانی اپوکسی MIO به عنوان یک رنگ پایه در سیستم رنگ آمیزی اپوکسی استفاده می شود و قابلیت ترکیب با رنگ های دیگر را نیز داراست. این رنگ می تواند به عنوان یک رنگ زیر لایه برای رنگ های دیگر استفاده شود و به سطوح اصلی پایه قدرت و مقاومت بیشتری بدهد.
با توجه به ویژگی های منحصر به فرد اپوکسی میکایی MIO، استفاده از این رنگ در صنایع مختلف بسیار موثر و مفید است. این رنگ باعث می شود که آثار هنری و محصولات صنعتی دارای طول عمر بیشتری باشند و در برابر عوامل محیطی و تغییرات آب و هوایی مقاومت بیشتری داشته باشند. همچنین، این رنگ به دلیل ظاهر زیبا و جذاب خود، به عنوان یک رنگ دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به طراحی و دکوراسیون داخلی و خارجی مکان ها زیبایی و شکوه بیشتری ببخشد.

بیشتر بخوانید :  بازار خرید رنگ اپوکسی مخازن آب آشامیدنی

اپوکسی میانی اکسید آهن میکایی MIO مرغوب

اپوکسی میانی MIO اکسید آهن میکایی از نظر ساختاری بر پایه هاردنر پلی آمید و رزین اپوکسی ساخته شده و محصولی شیمیایی و صنعتی است. به سبب پوشش دهی بسیار خوبی که این محصول دارد، با قرارگیری آن روی سطح فلز مورد نظر، از خورده شدن آن جلوگیری به عمل می آید. این عمل محافظت را به طور کامل انجام می دهد و برای هر فلز خورنده ای قابل استفاده است.
فرمولاسیون رنگ اپوکسی میانی با اکسید آهن MIO بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید می باشد. این پوشش صنعتی به عنوان لایه بینابینی بر‌روی سطوح فلزی که تحت سامانه های پوششی صنعتی قرار می گیرند ؛ مورد استفاده می باشد. به کار بردن رزین دو جزئی قدرتمند اپوکسی در این رنگ دلیلی برای بالا رفتن صعودی قدرت پایداری این پوشش در برابر نفوذ عوامل خورنده به سطح فلز می‌گردد. همچنین استفاده از اکسید آهن میکایی در رنگ باعث محدودیت در تنوع رنگی می‌گردد.

اپوکسی میانی اکسید آهن میکایی MIO مرغوب

مياني اپوكسی اکسید آهن میکایی ضخامت بالا

چسبندگی این رنگ بروی آسترهای غنی از روی اپوکسی بسیار بالا بوده و در شرایط جوی و غوطه وری در آب، مقاومت مناسبی دارد. رنگ MIO اپوکسی میانی اکسید آهن میکایی با مقاومت عجیبی که در کارهای صنعتی از خود نشان داده است با قیمتی خیلی زیاد ارزان تر از حالت عادی می تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای سایر آستر های اپوکسی زینک دار نیز حتی زینک ریچ اپوکسی در سامانه های پوششی متفاوتی که توسط کارشناسان رنگ صنعتی فرمولاسیون می گردد ؛ مطرح می باشد.
بسیار اهمیت دارد که در زمان استفاده از اپوکسی میانی اکسید آهن میکایی، ضخامت لایه مورد نظر استاندارد باشد و در هنگام اجرا باید به این قضیه توجه شود. محصول ذکر شده هرچند کیفیت بسیار بالایی داشته باشد، در صورتی مقاومت کافی از خود نشان میدهد که در ضخامت استاندارد بر روی سطح اجرا گردد. در این صورت لایه ضد ساییدگی بوده و در برابر ضربه مقاومت عالی دارد.
در صورت استفاده از مرغوب ترین محصولات برای سطوح مورد نظر در ضخامت کافی خیالی آسوده خواهید داشت. برترین نوع این محصولات قیمتهای استانداردی هم دارند، به شرطی که خرید آنها را از طریق مراکز مطمئن انجام شود. بهترین اپوکسی میانی اکسید آهن میکایی جزو برندهای برتر و شناخته شده است و این محصول در مراکز معتبر و از جمله همین سایت به راحتی قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ فوری پارس اشن فلز در بازار
10

    • به دلیل نوسانات قیمت جهت دریافت قیمت لحظه ای ام آی او می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

  1. بسیار اهمیت دارد که در زمان استفاده از اپوکسی میانی اکسید آهن میکایی، ضخامت لایه مورد نظر استاندارد باشد این ضخامت استاندارد را از کجا متوجه بشیم ؟

    • معمولا در دستور العمل دستگاه نظارت و یا در دیتا شیت تولید کننده ضخامت ها و تجهیزات و تعداد دفعاتی که رنگ باید اعمال شود تا به ضخامت مورد نظر برسیم اعلام می گردد.

  2. فلز خورنده ای قابل استفاده است.
    فرمولاسیون رنگ اپوکسی میانی با اکسید آهن MIO بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید می باشد….فرمولاسیون برای همه شرکت ها یکی است ؟

  3. بسیار اهمیت دارد که در زمان استفاده از اپوکسی میانی اکسید آهن میکایی، ضخامت لایه مورد نظر استاندارد باشد…این ضخامت لایه میانی اپوکسی را از کدام استاندارد ببینیم ؟

    • در کلیه استاندارد ها و ایین نامه های مربوط منطقه ای و کشوری ضخامت لایه ها در هر شرایط و حوزه ای مطرح می گردد.

  4. رنگ اپوکسی میانی دو جزییه ؟روی فلزات جواب میده ؟من شنیدم برای ضخامت دادن به پوشش نهایی کار کاربرد داره ..چه قدر ضخامت میده ؟

    • سلام بله ضخامت دهی سیستم رنگ اپوکسی در سامانه های پوشش فلزات توسط اپوکسی میانی صورت می گیرد که بر اساس استاندارد ها مشخص می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.